Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mest sannsynlig er det noe sånt. Mensen nå er jo helt tulleteHmm, ja, det hørtes veldig tidlig ut. Kanskje det bare er slimhinnene som blør litt?
Har også fått blodspor på helt merkelige tidspunkter etter graviditeter og MA. Kan ikke huske å ha hatt det før. Sikkert normalt som absolutt ALT annet er.Ja mest sannsynlig er det noe sånt. Mensen nå er jo helt tullete
Godt å høre at det ikke bare er meg Alt som er rart er normalt etter MA/SA/fødsel tydeligvisHar også fått blodspor på helt merkelige tidspunkter etter graviditeter og MA. Kan ikke huske å ha hatt det før. Sikkert normalt som absolutt ALT annet er.
Se der, der fikk du det bekreftet at egget slipper dagen etter positiv test 3 dpo, fantastisk!CD30 og 3DPO
I dag fikk jeg kryss i FF! Da ser det ut som jeg faktisk er 3 dpo og ikke 2 sånn som jeg hadde regnet tok siste test denne syklusen, og den var nede igjen på 0.15 så da sier jeg meg fornøyd med det
Vis vedlegget 417752Vis vedlegget 417753
Hei! Det går bra! Vært sykt hektisk helg her, men ja, går og venter på TR, sannsynligvis kommer hun på tirsdag. Har snakket med gyn så da skal jeg inn og ta blodprøvene 3 dager etter TRstart. Og så skal jeg inn på time hos gyn mandagen uka etter, for å snakke om planen videre sånn jeg forsto det og ta livmorhalsprøve i samme slengen. Gleder meg til ny syklus nå og å komme igang med prøving igjen håper EL kommer litt tidligere denne rundenHvordan går det? Snart inn i ny runde hvor det blir prøving?
Så godt å ha en tydelig plan da! Og da er jo ny syklus rett rundt hjørnet, spent på å høre resultater fra prøvene, håper dere får noen gode svarHei! Det går bra! Vært sykt hektisk helg her, men ja, går og venter på TR, sannsynligvis kommer hun på tirsdag. Har snakket med gyn så da skal jeg inn og ta blodprøvene 3 dager etter TRstart. Og så skal jeg inn på time hos gyn mandagen uka etter, for å snakke om planen videre sånn jeg forsto det og ta livmorhalsprøve i samme slengen. Gleder meg til ny syklus nå og å komme igang med prøving igjen håper EL kommer litt tidligere denne runden
Ja det føles godt å endelig ha en plan og vite litt mer hva som skjer takk!! Håper jeg og! Har allerede begynt å få mensmurringer så spent på om den kommer i morgen eller tirsdag, håper også den drøyer for i morgen er jeg 8 dpo og det er en veldig kort lutealfaseSå godt å ha en tydelig plan da! Og da er jo ny syklus rett rundt hjørnet, spent på å høre resultater fra prøvene, håper dere får noen gode svar
Haha kjenner meg igjen, gleder meg over menssmerter og håper jeg ser blod hver gang jeg er på do men, jeg tok på svart bukse, daMye murringer her i dag, tror dette er første gangen jeg faktisk gleder meg til og går og håper på at mensen kommer snart...
På den annen side har jeg tatt på meg lys olabukse i dag, det var lurt
Omvendt av når man er gravid haha, du er litt mer rutta enn megHaha kjenner meg igjen, gleder meg over menssmerter og håper jeg ser blod hver gang jeg er på do men, jeg tok på svart bukse, da
Jaaa hipp hipp hurra!! Jeg lurer på om den kanskje har blitt lengre pga jeg har brukt progesteron de siste syklusene? Mener å ha lest et sted at hos noen så har kroppen lissom klart å komme tilbake i riktig syklus ved litt tilskudd av det en periode. interresant! Men håper den kommer i dag hehe, som @Cowgirl påpekte, hadde vært moro om CD1 var den 1. i månedenHurra for lengre lutealfase Men skjønner veldig godt at du er lei og vil komme igang igjen. Forhåpentligvis ny syklus straks da
Så bra! Tenker at det er et veldig godt tegn - kanskje kroppen er i balanse igjen og nå er klar for gulleggetCD37, 10DPO
Denne syklusen her slutter ikke å overraske! På en måte er jeg fornøyd med å ha kommet til 10DPO, for første gang i hele år (uten progesteronstøtte denne gangen). Pleier alltid bare være 8-9 dager. Det betyr jo lenger lutealfase og mer tid for et fremtidig egg til å feste seg.
Men samtidig så vil jeg bare ha mensen nå og starte neste syklus! Dios mío...
Å ja, kanskje kroppen trenger en liten dytt og når den først har funnet en fin tralt så husker den den. Ikke dumt det isåfall.Jaaa hipp hipp hurra!! Jeg lurer på om den kanskje har blitt lengre pga jeg har brukt progesteron de siste syklusene? Mener å ha lest et sted at hos noen så har kroppen lissom klart å komme tilbake i riktig syklus ved litt tilskudd av det en periode. interresant! Men håper den kommer i dag hehe, som @Cowgirl påpekte, hadde vært moro om CD1 var den 1. i måneden