Haha OM jeg gjorde! Dette er ikke vanlig for meg, gøy å få denne nå etter så mye ventingHos meg slipper egget etter positiv test, selv om testen øker i styrke du fikk en tydelig bekreftelse ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha OM jeg gjorde! Dette er ikke vanlig for meg, gøy å få denne nå etter så mye ventingHos meg slipper egget etter positiv test, selv om testen øker i styrke du fikk en tydelig bekreftelse ihvertfall
Jeg er visst i businessen av å lage thrillere her inne.. først med graviditetstestene som steg og sank, så om El kommer og nå dette peak-thrilleren ja du fikk jo skikkelig høy! 2,23 er vilt! Kom nok ikke opp på det jeg, i dag har den sunket igjen men jeg er kjempefornøyd! Nå har den endelig kommetGøy! Du har en ny thriller: Peak-thrilleren Min peak var jo 2,23. Spennende med verdien i morgen tidlig da
CD28
Eggløsningsdag! Endelig!! Hurra!!!
I dag sank nivåene igjen, 0.82 på morgenen. så toppen var i går, da regner jeg EL i dag. SÅ deilig å ha det overstått, at den endelig kom, og med en sånn stigning! Ble litt gøy til slutt da allikevel hihi
Vis vedlegget 417562Vis vedlegget 417563Vis vedlegget 417564
Tempen har jeg ikke fått til å ta helt til samme tidspunkt osv men legger den ved, spennende å se allikevel
Vis vedlegget 417565
også en ting til, som jeg synes er litt flaut, har søren meg klart å bruke 48 tester i løpet av denne syklusen jeg som lissom bare skulle teste litt casual et par dager rundt El for å finne den... Blir dyrt det her! Må bestille fler nå da
Det er santDet er lov å bruke mye tester når el kommer på cd 28(!!!) Altså
Hurra! Rekker du juli-gruppen på neste eggløsning tror du? Brukte sykt mange tester selv!CD28
Eggløsningsdag! Endelig!! Hurra!!!
I dag sank nivåene igjen, 0.82 på morgenen. så toppen var i går, da regner jeg EL i dag. SÅ deilig å ha det overstått, at den endelig kom, og med en sånn stigning! Ble litt gøy til slutt da allikevel hihi
Vis vedlegget 417562Vis vedlegget 417563Vis vedlegget 417564
Tempen har jeg ikke fått til å ta helt til samme tidspunkt osv men legger den ved, spennende å se allikevel
Vis vedlegget 417565
også en ting til, som jeg synes er litt flaut, har søren meg klart å bruke 48 tester i løpet av denne syklusen jeg som lissom bare skulle teste litt casual et par dager rundt El for å finne den... Blir dyrt det her! Må bestille fler nå da
Jeg håper det!! Hvis el kommer til vanlig tid så havner jeg nok et sted midt imellom sen juli/tidlig august, så henger nok da i begge gruppene. Og hvis jeg føder tidlig som med datteren min blir det kanskje juliHurra! Rekker du juli-gruppen på neste eggløsning tror du? Brukte sykt mange tester selv!
Ja, vi prøvde noen mnd uten å se etter el, men var først på den pp i august at jeg ble gravid. Men det endte ikke så bra da. Nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn og bare venter på å få sette igang igjen ja… Off, ja, jeg også har bare lyst å hoppe i det, men tenker å høre på legen som anbefalte å vente til første mens. Føles som en evighet å vente da, så forstår deg godt.Kjempehopp!! Dette er gøy! ble du gravid på den pp i august? Får nesten vondt inni meg av å ikke få lov å prøve på denne, kroppen føles skikkelig klar, som om dette er et godt egg (selvom man jo ikke kan vite det da)
Huff, det er så fortvilende og vondt når det ikke går bra. Ihvertfall når man som regel ikke får noe svar på hvorfor det ikke gikk... vi mistet jo og gikk igjennom en lang prosess med utskrapning osv i juli, og da måtte jeg hoppe over en syklus og det føltes så evig langt å vente. Så ble vi gravide igjen på neste pp men mistet den også, så føles frustrerende at jeg igjen må hoppe over én til og at den i tillegg blir så lang. Vil bare bli gravid nå og at det går bra! Håper din blir kort nå og at dere snart kan starte opp igjen kanskje vi kommer sammen i neste termingruppe også da?Ja, vi prøvde noen mnd uten å se etter el, men var først på den pp i august at jeg ble gravid. Men det endte ikke så bra da. Nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn og bare venter på å få sette igang igjen ja… Off, ja, jeg også har bare lyst å hoppe i det, men tenker å høre på legen som anbefalte å vente til første mens. Føles som en evighet å vente da, så forstår deg godt.
Off, jeg kan ikke engang se for meg hvordan reisen deres må ha føltes nei! Du er god som holder ut! Ja, det hadde vært så koselig å møtes på nytt forum, og forhåpentligvis fått blitt der løpet utHuff, det er så fortvilende og vondt når det ikke går bra. Ihvertfall når man som regel ikke får noe svar på hvorfor det ikke gikk... vi mistet jo og gikk igjennom en lang prosess med utskrapning osv i juli, og da måtte jeg hoppe over en syklus og det føltes så evig langt å vente. Så ble vi gravide igjen på neste pp men mistet den også, så føles frustrerende at jeg igjen må hoppe over én til og at den i tillegg blir så lang. Vil bare bli gravid nå og at det går bra! Håper din blir kort nå og at dere snart kan starte opp igjen kanskje vi kommer sammen i neste termingruppe også da?
Takk for gode ord Ja!!! Forhåpentligvis får vi bli der løpet ut begge toOff, jeg kan ikke engang se for meg hvordan reisen deres må ha føltes nei! Du er god som holder ut! Ja, det hadde vært så koselig å møtes på nytt forum, og forhåpentligvis fått blitt der løpet ut
Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?Hvor kjøper du disse el testene? Ser flere bruker både dem og gravidtestene. Jeg finner de på premom, men det kommer vel toll og mva hvis jeg kjøper der?
Jaaaa!!! Endelig!! ooh! Kult! Da er vi likt på det. SA-gjengen med trege ELDu har hatt EL! Hos meg skjedde det trolig også på CD 28.
Har og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?
Jeg svei av en sånn 50pack nå denne syklusenHar og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.
Jeg kjøper de fra Amazon, men bor jo i Spania så vil tro at til Norge må man betale toll og mva derfra også... Men tror @Tia også bruker de? Vet ikke hvor hun kjøper de fra?
Takk, da skal jeg sjekke ut detHar og kjøpt gjennom amazon. Tror de behandler tollen for deg, så det er en del av totalprisen, @Cowgirl Shipping koster litt da. Men jeg syns egentlig ikke prisen ble så ille. Ca 300kr totalt for 50 tester. Og de selger større pakker med 100stk og da blir prisen per test enda mindre.
Kanskje et tegn på tvillinger? Hehehe Krysser fingrene for i hvert fall én regnbuebabyI dag så jeg en dobbel regnbue på vei hjem!! Det synes ikke så godt på bildet, men det er en litt svakere til høyre der. Nesten som på en graviditetstest, streksyn nei, men seriøst, jeg har ikke sett én eneste regnbue i hele år, og nå ser jeg de plutselig hele tiden? Denne MÅ bare bety at neste er regnbuebaby (det har jeg bestemt haha)
Vis vedlegget 417647