Hahaha oj det hadde vært litt overveldende! takk hvertfall én hadde vært perfektKanskje et tegn på tvillinger? Hehehe Krysser fingrene for i hvert fall én regnbuebaby
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha oj det hadde vært litt overveldende! takk hvertfall én hadde vært perfektKanskje et tegn på tvillinger? Hehehe Krysser fingrene for i hvert fall én regnbuebaby
Hahaha, går endel tester her ogJeg svei av en sånn 50pack nå denne syklusen
Nå skal det bli regnbuebabyI dag så jeg en dobbel regnbue på vei hjem!! Det synes ikke så godt på bildet, men det er en litt svakere til høyre der. Nesten som på en graviditetstest, streksyn nei, men seriøst, jeg har ikke sett én eneste regnbue i hele år, og nå ser jeg de plutselig hele tiden? Først en forrige uke og nå denne. Dette MÅ bare bety at neste er regnbuebaby (det har jeg bestemt haha)
Vis vedlegget 417647
Er du ute med spådommene som alltid stemmer igjen? Jeg kommer også til å be deg om å puste litt regnbuestøv i min retning.Nå skal det bli regnbuebaby
Ja, det er jegEr du ute med spådommene som alltid stemmer igjen? Jeg kommer også til å be deg om å puste litt regnbuestøv i min retning.
Haha ja nå har du sagt det så da blir det helt sikkert!Nå skal det bli regnbuebaby
Trenger nok 1-2dager til med forhøyet temp/stigning, så kommer krysset jeg skulle (sett kun ut fra graf) tippet at el var i forgårs, men usikker når du fikk peak den dagenCD29 og 1DPO
Da har testene sunket igjen og premom bekreftet EL med en B FF har fortsatt ikke kommet med kryss, men trenger kanskje noen flere dager med stigning før det skjer? Ble en uvanlig lang topp denne gangen, føler jeg stadig lærer noe nytt om kroppen min
Vis vedlegget 417664Vis vedlegget 417666
FF trenger 3 høyere temp før den setter kryss. Men de to røde prikkene på gårsdagen og idag er FF som indikerer tempøkning og mulig el! Basert på temp er du 2 dpo idag Veldig tydelig tempøkning - så da fungerer jo tempevanene dine nå til tross for en liten sirkusartist på morningenCD29 og 1DPO
Da har testene sunket igjen og premom bekreftet EL med en B FF har fortsatt ikke kommet med kryss, men trenger kanskje noen flere dager med stigning før det skjer? Ble en uvanlig lang topp denne gangen, føler jeg stadig lærer noe nytt om kroppen min
Vis vedlegget 417664Vis vedlegget 417666
Ååå, takk for hjelp til å tolke det kan hende? jeg fikk peak ca kl 20 cd27, og så hadde den sunket igjen da jeg tok ny test rett før midnattTrenger nok 1-2dager til med forhøyet temp/stigning, så kommer krysset jeg skulle (sett kun ut fra graf) tippet at el var i forgårs, men usikker når du fikk peak den dagen
Aha! Er jo første gangen jeg bruker den så det visste jeg ikke hihi takk! så gøy om jeg er 2dpo, det liker jeg bedre hehe. Ja det ser ut som det går greit allikevel! Er overrasket men veldig fornøyd med det kjekk støtte å ha for å se om egget faktisk har sluppetFF trenger 3 høyere temp før den setter kryss. Men de to røde prikkene på gårsdagen og idag er FF som indikerer tempøkning og mulig el! Basert på temp er du 2 dpo idag Veldig tydelig tempøkning - så da fungerer jo tempevanene dine nå til tross for en liten sirkusartist på morningen
Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov ), får du opp kryss da? jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14Ååå, takk for hjelp til å tolke det kan hende? jeg fikk peak ca kl 20 cd27, og så hadde den sunket igjen da jeg tok ny test rett før midnatt Vis vedlegget 417667
Skal prøve!!Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov ), får du opp kryss da? jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14
Det gikk!! Da fikk jeg kryss!Hvis du tester med å legge inn en litt høyere temp imorgen (litt juks er lov ), får du opp kryss da? jeg har tidligere hatt positive tester over to dager, med el andre dagen selv om test fortsatt er positiv på dag 2 (testen ender som negativ ila kvelden dag 2). Denne gangen fikk jeg positiv test cd12. Negativ cd13. El bekreftet cd14
Da får man håpe at temp samarbeider imorgen (noe jeg regner med at den gjør mtp testene dine) hvis den gjør det, så er du 2dpo idag og 3 imorgen NÅR krysset kommer på ordentlig genialt med temping,hva?
Helt genialt!! Jeg digger det! Håper den samarbeider i morgen typisk at denne syklusen når jeg har funnet el med temp OG har sterkere tester enn noensinne så må den hoppes over. Føles som om jeg kaster bort en veldig god ELDa får man håpe at temp samarbeider imorgen (noe jeg regner med at den gjør mtp testene dine) hvis den gjør det, så er du 2dpo idag og 3 imorgen NÅR krysset kommer på ordentlig genialt med temping,hva?
Ja,jeg forstår at du føler det men du får tenke slik at du får litt øving i temping til den ordentlige prøvingen starterHelt genialt!! Jeg digger det! Håper den samarbeider i morgen typisk at denne syklusen når jeg har funnet el med temp OG har sterkere tester enn noensinne så må den hoppes over. Føles som om jeg kaster bort en veldig god EL
Det er sant!Ja,jeg forstår at du føler det men du får tenke slik at du får litt øving i temping til den ordentlige prøvingen starter
Woho!CD30 og 3DPO
I dag fikk jeg kryss i FF! Da ser det ut som jeg faktisk er 3 dpo og ikke 2 sånn som jeg hadde regnet tok siste test denne syklusen, og den var nede igjen på 0.15 så da sier jeg meg fornøyd med det
Vis vedlegget 417752Vis vedlegget 417753