Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå du er SÅ GOD!! Beklager sent svar her, vært helt slått ut i det siste!Nok en koselig oppdatering, blir helt varm om hjertet at det går så bra
Shopping er kjempegøy!! Sliter med å holde igjen selv, så der er du flink
Nyt resten av ferien og husk å ta det med ro ja, det er helt lov og forståelig
Ingen problem, håper du har fått hentet deg inn litt!
- Ååå du er SÅ GOD!! Beklager sent svar her, vært helt slått ut i det siste!
Haha jeg hadde nok gått mer bananas på shoppingen hadde det ikke vært for at jeg vet vi har store utgifter i nær fremtid til et helt nytt kjøkken og noe på bad/soverom til lillemor. Er SÅ mye fint jeg har lyst til å kjøpe som er fullstendig unødvendig har du kjøpt noe fint/gøy i det siste?
Tusen takk fikk ikke tatt det så med ro som jeg behøver, og ble en lang reise hjem, OG ble syk, men nå er vi endelig hjemme og det er så deilig å være tilbake i sitt eget hehe
Det blir så godt!! Litt lettere å sjekke at alt er bra da ja hihi, selvom det også er veldig koselig å bære han i magen, savnet det etter fødsel sist hvordan går det med dere??Hurra for 30 fullgåtte uker! Blir gått å få han på utsiden så man endelig kan observere dem. Ikke så lett å tolke åssen det går med dem på innsiden alltid
Tuuuusen takk ja det var helt grusomt... og det har blitt så mange vonde merkedager av det, rart å tenke på alle termindatoene som skulle vært, og passere månedene da vi skulle fått en, ventet jo en av de nå i august faktisk. Vi var på nippet til å gi opp egentlig, og skulle bare prøve litt til - egentlig uten troa på at det kom til å gå, også gikk det! Helt fantastisk30 uker, tenk det! Så glad på dine vegne! Å ha mistet så mange ganger må ha vært forferdelig tungt.
Takk, ja nå går det så smått litt bedreIngen problem, håper du har fått hentet deg inn litt!
Ååååh pokker, så store utgifter og ja! Ja, da skjønner jeg at en må bremse litt på handlingen
Venter fremdeles på feriepengene jeg trodde jeg skulle få i juli (bare blitt rot, håper/tror de kommer nå 15 august) så ikke fått shoppet alt jeg ønsket jeg heller, men litt har det blitt! Kjøpt den nye easygrow minimizer til sittedelen til vogna slik at vi kan ta i bruk den nå som snuppa sikkert har passert 9kg Har også kjøpt meg pupper billige var de og! Legger ved bilde og litt klær til tuppa
Høres ut som at det var veldig godt å komme hjem Håper virkelig du får slappet mer av nå, nå går det fort altså ! Ja, for oss utenfor da i alle fall
Det skjønner jeg veldig godt, selv om jeg ikke har samme erfaring. Man glemmer jo ikke! Det er jo helt fantastisk at det gikk til slutt.Tuuuusen takk ja det var helt grusomt... og det har blitt så mange vonde merkedager av det, rart å tenke på alle termindatoene som skulle vært, og passere månedene da vi skulle fått en, ventet jo en av de nå i august faktisk. Vi var på nippet til å gi opp egentlig, og skulle bare prøve litt til - egentlig uten troa på at det kom til å gå, også gikk det! Helt fantastisk
Tusen takk, klarer nesten ikke tro det, det er så utrolig herlig Det er helt utrolig ja!! Alt hva kroppen kanWoohoo 30 uker
Skjønner godt du er overlykkelig over å ha kommet så langt Vel unt og så utrolig herlig
Bare et par måneder igjen nå til du har lillebror i armene, er det ikke helt utrolig? Det tar ca 9 mnd og så kommer en helt ferdig baby ut
Hadde vært morsomt å se magebilde med storesøster i forhold til lillebror, elsker alle sånne kjerringråd og lignende når det kommer til å gjette kjønn. Tok tom natrontesten tidlig i svangerskspet
Håper du får litt mer energi snart, det er slitsomt å være så sliten. Og med en liten en allerede blir det jo lite tid til hvile. Spesielt når dere skal flytte og alt Står stor respekt av det! Her i gården kom energien litt tilbake rundt uke 33, men er likevel trøttere på dagene så ønsker meg alltid en blund i 14.00 tida
Fortsatt god sommer til dere og
Godt du koser deg med graviditeten og Det går jo så raskt, så sånn sett greir å nyte det og. Også får du jo hyppig oppfølging da, så det må jo være veldig godtDet blir så godt!! Litt lettere å sjekke at alt er bra da ja hihi, selvom det også er veldig koselig å bære han i magen, savnet det etter fødsel sist hvordan går det med dere??
Hun tygger litt på både de nye og de gamle puppene Vondt er det, enda det ikke er kommet noen tenner!Takk, ja nå går det så smått litt bedre
Hahaha ELSKER puppene dine, de faller sikkert i smak får håpe lille holder seg til å bite på de og ikke på de ekte for det er så vondt
Ja vi venter på å få ta over den nye leiligheten nå i slutten av august (vi skulle fått den i mai...), og det er nybygg uten kjøkken osv såååå ja, en del som må på plass der. Hehe. Men blir gøy da!!
Typisk det med feriepengene da! Håper du får de nå i august og at det kommer salg på alt det du hadde tenkt til å kjøpe i sommer hihi. Den minimizeren ser helt genial ut, snust litt på den selv, er dere fornøyde med den? Så kos med litt nytt tøy til lille snupp
Haha ja det går fort for meg og synes jeg! Første svangerskapet med storesøster var jo så langt, men det her har jo bare flydd forbi, helt vilt. Er så opptatt med henne om dagen at innimellom så glemmer jeg at jeg er gravid plutselig så er han her
Tusen takk!! Vel, rolige blir de ikke, ser ut som alt baller seg oppå hverandre her nå med møter med banken, overtakelse, flytting, bestilling og bygging av kjøkken, og nå henvisning til endokrinolog i tillegg til de vanlige kontrollene fordi jeg har fått konstatert svangerskapsdiabetes i dag. Så han må *ikke* komme tidlig for da vet jeg ikke hvordan vi skal klare det (var akkurat dette vi ville unngå, men men, dette har vært utenfor vår kontroll).Hurra for 30 uker! Nå går det så fort altså
Håper du får litt rolige dager
Går egentlig utrolig raskt ja, er en liten del av hele livet hvis man ser på det som en helhet. Selvom jeg og har dager hvor jeg tenker at "uff jeg orker ikke dette" men aller mest prøver jeg å nyteGodt du koser deg med graviditeten og Det går jo så raskt, så sånn sett greir å nyte det og. Også får du jo hyppig oppfølging da, så det må jo være veldig godt
Det går bra med oss Nyter rolige barseldager med OL på tven
Haha huff da! Ja like vondt er det, de gommene er overraskende harde! Håper det gir seg snartHun tygger litt på både de nye og de gamle puppene Vondt er det, enda det ikke er kommet noen tenner!
Åja! Så kjedelig at det har drøyd så lenge! Er det pga bygging, eller bare tregt system? Kommer til å bli kjempegodt å komme på plass der etterhvert ser jeg for meg
Veldig typisk! Det har jo gått greit, men samtidig har juli vært tung uten «lønn» da jeg tok 5 uker uten uttak i perm pga jeg skulle jo ha ferie og feriepenger. Også kom ikke feriepengene Håper de dukker opp den 15!
Foreløpig fornøyd med minimizeren! Den hjelper jo litt, men siden sittedelen vår er uten kant på sidene og ganske brei, så bretter den seg ikke innover liksom. Den hjelper likevel da, og den 2024 modellen har borrelås og kan dermed brukes til alle vogner, også de man ikke får åpnet selene! Derfor ble den kjøpt ny og ikke brukt
Deilig at du selv og føler tiden har gått fort! Haha ja, kan tenke meg at det er full fart på storesøster Heldig som har sprek mams