D-play![]()
Ah okaiDet går på FEM tirsdag-torsdag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D-play![]()
Ah okaiDet går på FEM tirsdag-torsdag også![]()
Tror du kan se det gratis på d-play så lenge episodene har gått på TV allerede, så du kan se det fra starten. Bare lag deg en brukerAh okaifår se på fem jeg da, har ikke råd til å betale flere sånne kansler har Netflix og Hbo
men må denim jeg synes dette programmet er noe
liker ikke paradise hotel
Åja trodde det kosta pengerTror du kan se det gratis på d-play så lenge episodene har gått på TV allerede, så du kan se det fra starten. Bare lag deg en bruker![]()
Premium koster penger jaÅja trodde det kosta pengermen da skal jeg fikse det på nettbrettet mitt
kan være jeg blanda med Viaplay haha
![]()
SmoothPremium koster penger jajeg har f.eks. sett episodene som legges ut til uken. Alt av norsk produksjon er gratis i hvertfall.
Smooth![]()
Ja åh det er kjedelig. På viafree ogsåDet eneste er alle reklamene det er umulig å spole over på gratis dplay. Så jeg tar det opp på TV og spoler over reklame![]()

Haha, morsomt at han komTagga till
Tagga till
Haha, morsomt at han kom![]()
Nei, en mye bedre en heldigvisOi, hvem har jeg ikke fått med meg kommer nå? Ikke han oste duden? Tacka nej?
kommer til uka Nei, en mye bedre en heldigviskommer til uka
![]()

Samme herJeg så på insta at en fra i fjor kommer inn, han Alex? Han er bra i så fall.
Han tacka nej er jo bare fæl. Gjorde litt bedre inntrykk sist enn første gang, men likevel..
Omg jeg har brukt for mange timer på ex skjønner jeg![]()
Dette måtte jeg sjekke ut. Flirer godt. Fått meg en ny guilty pleasure her![]()
Jeg gjør alltid det jeg, arrangerer egne fester for detNår du går tilbake til gjengen og feirer din første sprutorgasme i huset! Altså![]()

Såpass bør det jo være!Jeg gjør alltid det jeg, arrangerer egne fester for det![]()
Æææææ jeg får ikke sett før neste søndag, tidligstOi, er det Oskar som kommer inn igjen, tro?