ex on the beach!

annafk

Gift med forumet
Maiblomstene 2016
Oktoberlykke 2019
Trenger en egen tråd her, vet ikke hvor mange her som følger med, men..
Altså...
Fabio? Er han 12 år? :wtf:
 
Trenger en egen tråd her, vet ikke hvor mange her som følger med, men..
Altså...
Fabio? Er han 12 år? :wtf:
Hahaha ja det kan virke sånn :dead: men han tar seg sammen altså. Han hadde en fryktelig dårlig førstedag :rolleyes:
 
Hahaha ja det kan virke sånn :dead: men han tar seg sammen altså. Han hadde en fryktelig dårlig førstedag :rolleyes:

Omg sooo much drama. Ble liv når monalisa kom og gitt.
Jeg er så overrasket over at alle vil ha han David. Jeg ville gjetta han likte gutter :wideyed:
 
Omg sooo much drama. Ble liv når monalisa kom og gitt.
Jeg er så overrasket over at alle vil ha han David. Jeg ville gjetta han likte gutter :wideyed:
Jaha jeg lurte også på det :p kanskje han liker begge :rolleyes:

Har du sett Saras utbrudd?
 
Jaa så det akkurat... sjarmerende! Lurer på hvor mye alkohol de egentlig får i seg der!!
Det virker jo som det er veldig mye til tider, hvertfall hvis du ser de intervjuene de har innimellom hvor de ikke prater ordentlig en gang. Men hun Sara mener jo det med white trash i edru tilstand også. Så det på exen berettar allt :bag:
 
Det virker jo som det er veldig mye til tider, hvertfall hvis du ser de intervjuene de har innimellom hvor de ikke prater ordentlig en gang. Men hun Sara mener jo det med white trash i edru tilstand også. Så det på exen berettar allt :bag:

Ja, de drikker jo hele tiden unntatt til frokost!

Syns det foreløpig er en kjip gjeng. Til og med sambo som hater sånt, sa, "Det var vel litt mer liv i forrige gjengen".. likt best den sesongen shanice var med sist .
 
Ja, de drikker jo hele tiden unntatt til frokost!

Syns det foreløpig er en kjip gjeng. Til og med sambo som hater sånt, sa, "Det var vel litt mer liv i forrige gjengen".. likt best den sesongen shanice var med sist .
Men det er jo ikke rart, for da var jo Diana der :p
 
Syns Oscar og hun eksen hans er søte :rolleyes:
 
Hahaha, jeg takler ikke å se på sånne program, jeg gremmes bare av tanken :hilarious:
 
Hahaha, jeg takler ikke å se på sånne program, jeg gremmes bare av tanken :hilarious:

Jeg og tidligere. Men så var det ei jeg vet av som var med på den norske sesongen i fjor, så jeg måtte bare se på. Og da måtte jeg bare se den svenske, og da var jeg hekta på galskapen:D
 
Nora. Igjen. :banghead: Så synd på hu. Alltid.
 
Julia.. sa ikke hun at hun ikke skulle ligge på TV? Nå gjør hu det jo overalt :hilarious:
 
Julia.. sa ikke hun at hun ikke skulle ligge på TV? Nå gjør hu det jo overalt :hilarious:
Jeg føler at hun og Nicklas kommer til å gifte seg ass :p
 
Back
Topp