ex on the beach!

Ah okai:) får se på fem jeg da, har ikke råd til å betale flere sånne kansler har Netflix og Hbo:p men må denim jeg synes dette programmet er noe :p liker ikke paradise hotel
Tror du kan se det gratis på d-play så lenge episodene har gått på TV allerede, så du kan se det fra starten. Bare lag deg en bruker :)
 
Åja trodde det kosta penger:) men da skal jeg fikse det på nettbrettet mitt:) kan være jeg blanda med Viaplay haha :p
Premium koster penger ja :) jeg har f.eks. sett episodene som legges ut til uken. Alt av norsk produksjon er gratis i hvertfall.
 
Det eneste er alle reklamene det er umulig å spole over på gratis dplay. Så jeg tar det opp på TV og spoler over reklame ;)
Ja åh det er kjedelig. På viafree også :dead:
 
Tagga till
 
Nei, en mye bedre en heldigvis :hilarious: kommer til uka :D

Jeg så på insta at en fra i fjor kommer inn, han Alex? Han er bra i så fall.
Han tacka nej er jo bare fæl. Gjorde litt bedre inntrykk sist enn første gang, men likevel..
Omg jeg har brukt for mange timer på ex skjønner jeg :hilarious:
 
Jeg så på insta at en fra i fjor kommer inn, han Alex? Han er bra i så fall.
Han tacka nej er jo bare fæl. Gjorde litt bedre inntrykk sist enn første gang, men likevel..
Omg jeg har brukt for mange timer på ex skjønner jeg :hilarious:
Samme her :p tacka nej tok jo helt av den gangen :p
 
Når du går tilbake til gjengen og feirer din første sprutorgasme i huset! Altså :hilarious:
 
Når du går tilbake til gjengen og feirer din første sprutorgasme i huset! Altså :hilarious:
Jeg gjør alltid det jeg, arrangerer egne fester for det :hilarious:
 
Back
Topp