ex on the beach!

Omg, nå har jeg begynt å se det:p ble flau når mannen min kom å så det :p jeg ser aldri på sånne programmer noengang :p haha, men nå må jeg se den ferdig :p
 
Omg, nå har jeg begynt å se det:p ble flau når mannen min kom å så det :p jeg ser aldri på sånne programmer noengang :p haha, men nå må jeg se den ferdig :p

Haha! Jeg skrur alltid kjapt av hver gang samboeren min kommer hjem og jeg ser på det. Lurer på om han snart begynner å lure på hva jeg egentlig ser på :happy:laughing002
 
Haha! Jeg skrur alltid kjapt av hver gang samboeren min kommer hjem og jeg ser på det. Lurer på om han snart begynner å lure på hva jeg egentlig ser på :happy:laughing002

Min klaga på meg, men nå har han sett så mye at han har begynt å kommentere sjæl. Var det ikke mer livlig gjeng i fjor? Er ikke David homo? :hilarious: så nå setter han seg ned og ser med meg:p
 
Omg, nå har jeg begynt å se det:p ble flau når mannen min kom å så det :p jeg ser aldri på sånne programmer noengang :p haha, men nå må jeg se den ferdig :p
Mannen min skjønner ikke hvorfor jeg ser, men Paradise hotel, DET skal han se :p
 
Skal ha maraton når jeg kommer hjem :D
 
Mannen min skjønner ikke hvorfor jeg ser, men Paradise hotel, DET skal han se :p
Nei altså jeg synes begge deler er like ille :p haha ser aldri på noen av de tingene ;p men skal se ferdig den sesongen her så blir det nok slutt :p sist jeg sp på sånt var typ sesongen av PH i 2011 haha
 
Nå er det mange stolte foreldre i Sverige tror jeg. Haha. Jeg skjønner at jeg hadde blitt oppfattet som riiiimelig traust om jeg kom inn i det huset :hilarious:

Syns det tok lang tid før Josef ble sendt hjem, mtp hvor lite han egentlig har gjort ut av seg på TV hvertfall..
 
Nå er det mange stolte foreldre i Sverige tror jeg. Haha. Jeg skjønner at jeg hadde blitt oppfattet som riiiimelig traust om jeg kom inn i det huset :hilarious:

Syns det tok lang tid før Josef ble sendt hjem, mtp hvor lite han egentlig har gjort ut av seg på TV hvertfall..
Ble Taggatill sendt hjem? Skal ha maraton på søndag for da er det meldt regn hjemme :D
 
Josef er søt<3
Ugh, blir oppgitt over han tidligere deltaker mannen. Usikker han
 
Ja, syns mer sjarmis forrige sesong han var med!! Han er artist da, kleint å høre på :hilarious:
Haha ja har du sett videoen hans på YouTube - tagga till? :p
 
Slikkeskolen til Oskar :hilarious:
 
Back
Topp