Omg, nå har jeg begynt å se det
ble flau når mannen min kom å så det
jeg ser aldri på sånne programmer noengang
haha, men nå må jeg se den ferdig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg, nå har jeg begynt å se detble flau når mannen min kom å så det
![]()
laughing002Hahaha ja han må jo lure på det etterhvertHaha! Jeg skrur alltid kjapt av hver gang samboeren min kommer hjem og jeg ser på det. Lurer på om han snart begynner å lure på hva jeg egentlig ser pålaughing002

Haha! Jeg skrur alltid kjapt av hver gang samboeren min kommer hjem og jeg ser på det. Lurer på om han snart begynner å lure på hva jeg egentlig ser pålaughing002
så nå setter han seg ned og ser med megMannen min skjønner ikke hvorfor jeg ser, men Paradise hotel, DET skal han seOmg, nå har jeg begynt å se detble flau når mannen min kom å så det
![]()
Nei altså jeg synes begge deler er like illeMannen min skjønner ikke hvorfor jeg ser, men Paradise hotel, DET skal han se![]()

Ble Taggatill sendt hjem? Skal ha maraton på søndag for da er det meldt regn hjemmeNå er det mange stolte foreldre i Sverige tror jeg. Haha. Jeg skjønner at jeg hadde blitt oppfattet som riiiimelig traust om jeg kom inn i det huset
Syns det tok lang tid før Josef ble sendt hjem, mtp hvor lite han egentlig har gjort ut av seg på TV hvertfall..
Ble Taggatill sendt hjem? Skal ha maraton på søndag for da er det meldt regn hjemme![]()
Jeg blander alltid de to. Vet jo egentlig veldig godt hvem Josef erHehe nei han er i huset og koser seg![]()
Josef er søt<3
Ugh, blir oppgitt over han tidligere deltaker mannen. Usikker han
JaaAlex?

Ja, syns mer sjarmis forrige sesong han var med!! Han er artist da, kleint å høre på![]()
Haha ja har du sett videoen hans på YouTube - tagga till?Ja, syns mer sjarmis forrige sesong han var med!! Han er artist da, kleint å høre på![]()
Haha ja har du sett videoen hans på YouTube - tagga till?![]()
Ja haha den er dritkleinFant en hvor han satt ved en PC? Haha.. så teit.... dør litt av at jeg ser på dette altså.