Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahadet blir hans som mellomnavn og mitt som etternavn, vil han ha det annerledes får han gifte seg med meg.![]()
Samboers som etternavn og mitt som mellomnavn, som førstemann har og![]()
Spiller ingen rolle hva som er"normen" man skal jo følge hjertetHahagodt argument, den skal jeg bruke også
vi har lange etternavn som blir "rare" sammen uansett hvem som har først eller sist. Hans er et vanlig etternavn som mange har, mens mitt er det veldig få i Norge som har. Så jeg har veldig lyst til å beholde mitt og bruke det til den lille
men har litt dårlig samvittighet for at jeg vet jo at det er mest vanlig med fars navn...
Jeg sleit veldig med det samme... Skal jeg velge bort mammas eller pappas... Fryktelig vanskelig! Men jeg snakket med søsteren min for lenge siden, og hun sa at hun kommer til å videreføre mamma sitt, og da ble jeg så lettet for jeg har tenkt til å ta pappa sitt! Så vi har offisielt tatt hverandre i hendene på at vi tar hvert vårtJeg liker godt begge sine navn med bindestrek. Men hos oss er det slik at jeg har to etternavn (det ene er vel per definisjon mellomnavn, men det er min fars etternavn) og jeg vil ikke velge ett av de vekk.. Det føles helt feil for meg. Ikke vil jeg at barnet skal ha tre etternavn hellerSå da blir det nok kun mannens etternavn.
Jeg sleit veldig med det samme... Skal jeg velge bort mammas eller pappas... Fryktelig vanskelig! Men jeg snakket med søsteren min for lenge siden, og hun sa at hun kommer til å videreføre mamma sitt, og da ble jeg så lettet for jeg har tenkt til å ta pappa sitt! Så vi har offisielt tatt hverandre i hendene på at vi tar hvert vårt![]()