Et trygt sted

Jeg er så stressa. Det har ikke gitt seg enda. Har mye luft i magen så håper det er derfor det gjør så vondt. Orker ikke å miste igjen. Har det ikke i meg :crybaby2
Uff,forstår deg godt! Vet ikke om det hjelper, men jeg hadde masse kramper og magevondt de første ukene i mine to graviditeter,som nå er friske og fine barn :Heartred Heldigvis er det helt vanlig. Tenk så mye livmoren din jobber på! Styrkeklem
 
Det murrer sånn i magen.. 5+6
Kan ikke la være å tenke på at det kan være starten på en SA igjen. Slik som sist. Men som alltid: helt ut av min kontroll. Må ta tiden til hjelp..
Jeg hadde det sånn i helga, men det utartet seg til luftsmerter etterhvert.. vært helt pyton, men litt bedre nå. Virker som det er vanlig? Håper det går bra hos deg :Heartred
 
Jeg er så stressa. Det har ikke gitt seg enda. Har mye luft i magen så håper det er derfor det gjør så vondt. Orker ikke å miste igjen. Har det ikke i meg :crybaby2
Om du har råd ville jeg tatt en innvendig UL 7+0, for å roe nervene :Heartred Jeg trengte i hvert fall det.
 
Sant! Synes fortsatt det var vanskelig etter ul 7+0 og leeenge å vente til 12+1.
Jeg har karret meg til en tul time nå neste uke. Da er jeg 7+3 og da er det jo «bare» 4-6 uker til ordinær tidlig ultralyd. :hilarious:
Det skal jammen ikke være enkelt dette!! Hvordan syns du det går nå da? Du er vel kanskje forbi 12 ukers merket nå?
 
Kvalmen har gitt seg.
Trøttheten er der enda. Brystene verker og vokser. Underlivet mitt har så mye lynnedslag for tiden at det snart kan klassifiseres som en tropisk storm :hilarious: Men jeg nyter dette. Så lang prøvetid… SA.. alle tårene…. Dette er ingenting sammenlignet med den psykiske påkjenningen 2023 var.
Jeg tar alt dette med glede :Heartred

Kom meg på trening idag også, til tross for kranglete kropp. Ukens tredje økt er overstått. deilig følelse.

God helg alle sammen
 
Jeg har karret meg til en tul time nå neste uke. Da er jeg 7+3 og da er det jo «bare» 4-6 uker til ordinær tidlig ultralyd. :hilarious:
Det skal jammen ikke være enkelt dette!! Hvordan syns du det går nå da? Du er vel kanskje forbi 12 ukers merket nå?
Ja, er 16+2 i dag. Og synes det er ekstreeemt lenge til OUL som er 18 + 5 :hilarious: Har morkaken foran denne gang, så kjenner ikke spark enda. Blir sikkert mer beroliget når det setter i gang! Lykke til på ul, blir deilig for hodet! God helg :Heartred:Heartred
 
7+0…
Tul på torsdag…
Nervene er i høyspenn. Det må jo bare gå bra denne gangen vel??

Har en annen ro denne gangen enn sist når jeg mistet. Men jeg hadde så mye vondter i magen sist så jeg tror innerst inne at jeg visste at det skulle gå skeis..
2 uker igjen til jeg passerer når jeg mistet i januar. Tror vi. Vi er jo ikke helt sikre på hvor langt jeg var på vei. I mitt hodet var jeg jo bare 5+noe men Gynekologen var ganske så sikker på at jeg ble gravid perioden før - og at mensen var festeblødning. Men i det store og hele så spiller det ingen rolle. Er jo ingen magisk grense å komme forbi det stadiet man mistet sist selvom jeg idag finner litt trøst i det.

Hva gjør jeg hvis hjertet ikke banker på torsdag? Jeg har tenkt litt på det. Jeg tror faktisk jeg dropper baby nr 2 da. Vil ikke prøve mer. Sorgen blir for tung å bære.

Men vi får ta det som det kommer..
litt melankolsk på morgenkvisten
 
7+0…
Tul på torsdag…
Nervene er i høyspenn. Det må jo bare gå bra denne gangen vel??

Har en annen ro denne gangen enn sist når jeg mistet. Men jeg hadde så mye vondter i magen sist så jeg tror innerst inne at jeg visste at det skulle gå skeis..
2 uker igjen til jeg passerer når jeg mistet i januar. Tror vi. Vi er jo ikke helt sikre på hvor langt jeg var på vei. I mitt hodet var jeg jo bare 5+noe men Gynekologen var ganske så sikker på at jeg ble gravid perioden før - og at mensen var festeblødning. Men i det store og hele så spiller det ingen rolle. Er jo ingen magisk grense å komme forbi det stadiet man mistet sist selvom jeg idag finner litt trøst i det.

Hva gjør jeg hvis hjertet ikke banker på torsdag? Jeg har tenkt litt på det. Jeg tror faktisk jeg dropper baby nr 2 da. Vil ikke prøve mer. Sorgen blir for tung å bære.

Men vi får ta det som det kommer..
litt melankolsk på morgenkvisten
Håper det går bra på torsdag :love017 Heier på spira di!
 
Idag har jeg så mensenmurringer og tankekjøret havner rett tilbake på det gamle sporet som vi alle er så lei av nå: mister jeg nå?
Nå ligger jeg her og vrir meg fordi jeg angster for at dette er starten på slutten. Blir lite søvn i natt også. Igår var det 2 åringen som lagde show. I natt er det mammaen sin tur.

Håper jeg tar feil. Håper jeg tar feil. Det er mantraet ikveld :dance011
 
Ingen blod. Idag var jeg overbevist om at jeg skulle finne en massakre i toalettet. Inatt har magen vært skikkelig i ulage. Krampet seg godt. Slik som ved forrige SA. Men ingen blod. Vi lever i håpet enda. Imorgen er det tul. Så da er det sannhetens time
 
treningsformen er så dårlig for tiden. Klarer ikke like mye vekter men prøver å stoppe opp hvis noe gjør vondt. Men kjenner korsryggen er ekstremt stiv og støl for tiden. Får vondt etter jogging og kjenner jeg stivner etter trening. Det suger litt for jeg trenger å bevege meg. Så da må man finne andre måter å trene på. Allerede!!! I første svangerskapet så behøvde jeg ikke å tilrettelegge treningen før slutten av 2 trimester. Da gikk jeg heller på spinning kontra løping osv. Det funket veldig bra. Var så god i formen at jeg beiset terrassen kvelden før vannet gikk. Håper ikke dette svangerskapet gir meg en kropp som ikke fungerer. Hodet mitt trenger å kunne trene ut litt frustrasjon
 
treningsformen er så dårlig for tiden. Klarer ikke like mye vekter men prøver å stoppe opp hvis noe gjør vondt. Men kjenner korsryggen er ekstremt stiv og støl for tiden. Får vondt etter jogging og kjenner jeg stivner etter trening. Det suger litt for jeg trenger å bevege meg. Så da må man finne andre måter å trene på. Allerede!!! I første svangerskapet så behøvde jeg ikke å tilrettelegge treningen før slutten av 2 trimester. Da gikk jeg heller på spinning kontra løping osv. Det funket veldig bra. Var så god i formen at jeg beiset terrassen kvelden før vannet gikk. Håper ikke dette svangerskapet gir meg en kropp som ikke fungerer. Hodet mitt trenger å kunne trene ut litt frustrasjon
Husk å tøye godt på rumpemusklene! De kompenserer for at bekkenet blir litt slarkete.
 
Her sitter jeg utenfor volvat, hele 15 minutter for tidlig til tidlig ultralyd :hilarious:
Hjertet hopper snart ut av brystet mitt. Jeg gruer meg, er spent og nervøs samtidig. Æsj
Lykke til!
 
Det gikk bra :Heartred Hjertet banker og alt ser fint ut.
Nå må vi bare håpe den klorer seg fast!!!
Heldigvis har magesmertene gitt seg så nå må vi to bare stå løpet ut. Kom iigjeeeeeen!!!!

Ble målt litt mindre på vei enn antatt (ei ukes tid) men forholder meg til menstermin til neste UL i det offentlige, så vil det jo bli fastsatt da. Spiller ingen trille uansett. Jeg lager jo små babyer så kan jo hende det er feil :hilarious:


IMG_2729.jpeg
 
Det gikk bra :Heartred Hjertet banker og alt ser fint ut.
Nå må vi bare håpe den klorer seg fast!!!
Heldigvis har magesmertene gitt seg så nå må vi to bare stå løpet ut. Kom iigjeeeeeen!!!!

Ble målt litt mindre på vei enn antatt (ei ukes tid) men forholder meg til menstermin til neste UL i det offentlige, så vil det jo bli fastsatt da. Spiller ingen trille uansett. Jeg lager jo små babyer så kan jo hende det er feil :hilarious:


Vis vedlegget 432846
Så godt å se at alt står bra til!

Jeg ble også målt til nesten en uke kortere enn menstermin på 2 målinger, men på OTUL ble jeg målt til 1 dag etter mens termin og på OUL ble det igjen menstermin som var gjeldende.
 
Back
Topp