JEG ER GRAVID!! Herreguuuuuuuud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner den frykten så godt! Det som hjalp for meg var å fokusere på at "akkurat nå er jeg gravid" og prøve å ikke tenke på alt som kan gå galt (lettere sagt enn gjort)Vis vedlegget 431354Jeg vet dere har rett. Jeg burde juble! For det er jo kjempestort at vi klarte å bli gravide uten ivf - uavhengig av om den sitter eller ei. Men jeg er så redd for at idet jeg slipper jubelen så forsvinner alt. Sånn som sist. Men livet fungerer jo ikke slik.
JEG ER GRAVID!! Herreguuuuuuuud
Veldig godt tips. Absolutt noe jeg skal ta med meg. Vi tar en dag av gangen. Akkurat dette er helt utav vår kontroll som mannen min alltid sierJeg skjønner den frykten så godt! Det som hjalp for meg var å fokusere på at "akkurat nå er jeg gravid" og prøve å ikke tenke på alt som kan gå galt (lettere sagt enn gjort)
Og GRATULERER!!
Åå, jeg er så glad på dine vegne!! Og så trivelig å havne i samme termingruppe også. vi får bare tenke positivt nå. Disse små frøene skal virkelig klore seg fast nå. De får ikke lov til annetBabystøvet ditt virket Da får vi være i desember sammen får vi krysse alt for
Tusen takk. Nå krysser jeg alt for at neste gang blir det din tur. Har jammen ikke vært en lett reise for deg hellerGratulerer så mye!!
Haha!! Godt du er ærlig i alle fall. Mye i livet man «ikke burde gjøre» som man gjør likevel. Så test i vei, min venn!! Heheh. Jeg gikk tom så nå skal jeg ikke teste mer. Sparer den siste digitale CB til neste uke for jeg trenger å fysisk se 2-3 på denHer har alle «burde du» tankene og spørsmålene dukket opp for fullt…man vil jo at det skal gå fint Burde jeg bli med på badeland? Burde jeg stå på slalåm? Burde jeg bli med på langrenn? Burde jeg ta det cola glasset samtidig vet jeg at jeg blir stup syk om et par uker hvis spira holder seg, så må prøve å kose meg og med barna til det.
Jeg tenker at dobling når tallet er lite fortsatt er veldig lite, så det tar jo tid å bli sterkt resultat. Så skal man jo ikke måle økning via tester, men det er lettere sagt enn gjort fikk nettopp mannen til å kjøpe en ny pakke med tester, for å gjøre det man ikke skal, haha.
Ja, det er faktisk grusomt når jeg tok ut spiralen ga legen streng beskjed om at her blir det sykemelding og medisiner fra første kvalme, men jeg kan jo alltids håpe på noe bedre Får god oppfølging, det er bra, men jeg er jo bra dum som vil dette for fjerde gang…. Men så var det de babyene da, de gjør jo alt greitHaha!! Godt du er ærlig i alle fall. Mye i livet man «ikke burde gjøre» som man gjør likevel. Så test i vei, min venn!! Heheh. Jeg gikk tom så nå skal jeg ikke teste mer. Sparer den siste digitale CB til neste uke for jeg trenger å fysisk se 2-3 på den
Man blir jo helt kooo-kooo etter en spontanabort.
Syns jeg leste du slet mye med hyperemesis med de forrige svangerskapene dine? Det må være helt grusomt. Slår et slag for at du koser deg med alt du vil nå, mens du enda kan!
Når man drikker lite så er urinen mørk, og jeg føler selv jeg har et over snittet inntak av vann. Har alltid tisset ofte så syns jo ikke det har endret seg på hyppighet Men jeg er jo en kamel så hvem vet!Kan det være at du tisser ofte, og at det er derfor? Alternativt drikker lite? Pga kvalme har jeg alltid slitt med det.
Jeg syns graviditeten var mer «virkelig» sist uke, nå er jeg mer i en paff vente-tilstand, og lurer på når jeg blir slått ut Er på en tidlig time på sykehuset for noe annet, og lurer på om jeg må kaste opp om det ikke blir min tur snart
God helg Jeg er på helgetur med jobben, og prøver ikke å avsløre noe «Vin jeg? Nei takk. Tror jeg dropper slalåm. Tror ikke jeg blir med i badstua i dag. Nei, jeg er ikke trøtt...» og sånn går detJeg har så hodepine idag!!! Og så ukonsentrert. Kvalmen derimot har forsvunnet. Så litt hell i uhell.
Skjønner ikke hvordan jeg skal motivere meg til å dra rett på trening etter jobb
God helg!