Orker vi å ligge på dag 8?
Nå er jeg lei. PP10 med intensiv 7-8 dagers ligging. I mellom full jobb, trening 3 dager i uken, et hjem som skal vedlikeholdes og en beserk 2 åring.. haha.
Men, det store men’et.. tenk om. Hva hvis…
Tenk om egget slipper senere enn antatt. Tenk OL vi stanser liggingen for tidlig ift. El? Har jo holdt på en stund nå.. alle sier de blir så lett gravide etter en SA, kan ikke påstå at det gjelder oss og den usle 3 i amh
Men men. Denne pp har faktisk vært veldig fin. Jeg finner litt tilbake til meg selv.
Fant musikk som tente en gammel glede i meg. Synger/brøler i bilen på vei til jobb. Danser under middagslagingen. Mye latter i hjemmet vårt. Livet er egentlig ganske fint når man ser det store bildet.
Jeg tror det er det jeg må fokusere på. Hva jeg har. Ikke hva vi ønsker, savner og lengter etter.
Det er vanskelig å leve når man havner i denne boblen fylt med lengsel. Jeg har vært veldig trist siden pp6 egentlig. Og etter SA i januar så var det egentlig en liten mental prøve-kollaps.
Men.. sånn er livet. Hva kan man gjøre? Livet venter ikke på noen. Kloden snurrer videre..