Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Lykke til :)
 
Tusen takk[emoji173]️ jepp, veldig godt! Mannen er på elgjakt denne uka[emoji12]

Ja du har en mann som jakter du og ja! Det er visst veldig stas det;P jeg har vært med på andejakt en gang.. not for me:p
 
Ja du har en mann som jakter du og ja! Det er visst veldig stas det;P jeg har vært med på andejakt en gang.. not for me:p

Jepp, han jakter det meste! Starta i august med reinsjakt, så rypejakt i september, nå elgjakt og så rådyrjakt etter elgjakta[emoji23] blir mye mat da[emoji23]
 
Da er jeg ferdig på UL! Det gikk fint[emoji5] oppstart på Cyclogest imorra og innsett på mandag om egget/egga overlever opptining[emoji173]️

Snakka også med legen om evt mer progesteronstøtte dette forsøket! Det fikk jeg ikke! Men, neste innsett blir i naturlig syklus om det ikke går denne gangen heller! Godt å vite at det blir et nytt regime på neste forsøk![emoji5] var visst det de brukte å ha på St.Olavs, men jeg har fått styrt syklus pga avstand til sykehuset! Så lenge jeg var villig til å kjøre innover flere ganger så var det overhode ikke noe problem med naturlig syklus! Ja takk svarte jeg på det[emoji1303][emoji5]
 
Håper du ikke skal tenke noe mer på nytt forsøk før du vil bli tobarnsmor. :Heartred Spennende med innsett nå straks! :D
 
Spennende tider! :D
 
Da har jeg fått mail fra Serum om at prøven er mottatt, og jeg har fått betalt etter mye krangling med nettbanken[emoji23][emoji23] dette blir spennende altså!!!
Så spennende!
 
Håper du ikke skal tenke noe mer på nytt forsøk før du vil bli tobarnsmor. :Heartred Spennende med innsett nå straks! :D

Hadde vært fint å bare tenke på det ja[emoji12] blir veldig spennende!!
 
Vaske, rydde og aktiv helg!

Det er fredag og bare en helg igjen før innsett!!! Siden dette er fjerde innsett på 7 mnd, så tenker jeg å prøve noe nytt denne runden!! Jeg skal ligge i ro og lese bøker i flere dager etter innsett[emoji23][emoji23] har sikkert ikke noe for seg, men ved de andre forsøkene har jeg jobba fullt, stressa med masse andre greier og reist! Denne gangen blir det sofatjeneste... og da må det være rent og ryddig i huset! Klarer ikke å slappe av med rot rundt meg[emoji12][emoji12] Mannen er uansett på jakt hele dagen, så jeg kan like gjerne ha husmortjeneste og trene!

Er så sykt spent på mandagen.. venting på telefon og det å sette inn et nytt egg som jeg ikke helt klarer å ha tro på! Og så er det dette med å tenke på testing, den skumle tidligtestingen! Har bestemt meg for å ikke teste før 15 dpo denne gangen, og igår avtalte jeg med svigerinna mi at hun skal ha testene mine og levere dem til meg morgenen jeg skal teste![emoji23][emoji23]Er et lite stykke å kjøre til nærmeste apotek, og å handle tester på vår eneste lokale matbutikk er ikke aktuelt![emoji12][emoji12]
 
Jeg følger et par på youtube som driver med IVF, og hun hadde sengeleie i flere dager etter innsett! Det var vanlig protokoll på den klinikken [emoji4] så kanskje det har noe for seg!
 
Jeg følger et par på youtube som driver med IVF, og hun hadde sengeleie i flere dager etter innsett! Det var vanlig protokoll på den klinikken [emoji4] så kanskje det har noe for seg!

Håper det kan være oppskriften denne gangen[emoji23] prøver alt jeg nå!!
 
Da har vi fått svar fra Athen! Den var negativ.. er egentlig litt skuffa, håpa noe kunne gjøres! Men er jo forsåvidt bra også! Men de skriver følgende:

"Please see attached your results.
The all came back clear negative. Only bacterial load a little higher than normal.
We do not recommend any treatment protocol only during your IVF preparation"

Må nesten høre med de om hva de mener med "only during your IVF preparation"!
 
Da har vi fått svar fra Athen! Den var negativ.. er egentlig litt skuffa, håpa noe kunne gjøres! Men er jo forsåvidt bra også! Men de skriver følgende:

"Please see attached your results.
The all came back clear negative. Only bacterial load a little higher than normal.
We do not recommend any treatment protocol only during your IVF preparation"

Må nesten høre med de om hva de mener med "only during your IVF preparation"!

Gratulerer med status frisk! Klart, det hadde vært fint med noe å ta tak i, men nå vet dere i alle fall at det er bra inni der :)

Håper forsøket lykkes denne gangen! ❤️
 
Gratulerer med status frisk! Klart, det hadde vært fint med noe å ta tak i, men nå vet dere i alle fall at det er bra inni der :)

Håper forsøket lykkes denne gangen! [emoji173]️

Er jo sant det[emoji5] sto at det var noe utslag på noen bakterier, men ikke på det de testet etter! Så veit ikke helt hva det kan være jeg[emoji5]

Håper inderlig dette blir siste forsøk på en god stund[emoji173]️
 
Er jo sant det[emoji5] sto at det var noe utslag på noen bakterier, men ikke på det de testet etter! Så veit ikke helt hva det kan være jeg[emoji5]

Håper inderlig dette blir siste forsøk på en god stund[emoji173]️

Det samme hadde jeg (i tillegg til klamma). Spurte litt og de svarte at det vanligvis bare er en forstyrrelse i underlivets flora.
Fikk tips om å ikke vaske med såpe og heller la det regulere seg selv :)
Det hadde dog ingen betydning for fertiliteten.
 
Det samme hadde jeg (i tillegg til klamma). Spurte litt og de svarte at det vanligvis bare er en forstyrrelse i underlivets flora.
Fikk tips om å ikke vaske med såpe og heller la det regulere seg selv :)
Det hadde dog ingen betydning for fertiliteten.

Takk, det var godt å høre[emoji5] da får jeg prøve å droppe såpa [emoji23][emoji23]
 
Takk, det var godt å høre[emoji5] da får jeg prøve å droppe såpa [emoji23][emoji23]
Vivag kapsler er melkesyrebakteriekapsler som fikser opp i miljøet i skjeden[emoji4][emoji106] 8 dagers kur og fåes reseptfritt på apoteket. Jeg bruker de når jeg tar antibiotika og har de siste gangene unngått soppinfeksjon pga antibiotika [emoji1][emoji111]
 
Back
Topp