Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Vivag kapsler er melkesyrebakteriekapsler som fikser opp i miljøet i skjeden[emoji4][emoji106] 8 dagers kur og fåes reseptfritt på apoteket. Jeg bruker de når jeg tar antibiotika og har de siste gangene unngått soppinfeksjon pga antibiotika [emoji1][emoji111]

Takk for tips, det skal jeg sjekke opp![emoji5] leste om lactal ellerno en gang, men om jeg ikke husker feil så sto det noe om at det ikke kunne brukes om man er gravid/prøver å bli for det virker sæddrepende ellerno!
 
Takk for tips, det skal jeg sjekke opp![emoji5] leste om lactal ellerno en gang, men om jeg ikke husker feil så sto det noe om at det ikke kunne brukes om man er gravid/prøver å bli for det virker sæddrepende ellerno!
Vivag er helt trygt[emoji7][emoji106] Spurte og fikk ho på apoteket til å dobbelsjekke med relis[emoji4] Jeg tok det under graviditeten nå da floraen reagerte på blødningene[emoji4] Funka fint nå også[emoji106][emoji106]
 
Takk for tips, det skal jeg sjekke opp![emoji5] leste om lactal ellerno en gang, men om jeg ikke husker feil så sto det noe om at det ikke kunne brukes om man er gravid/prøver å bli for det virker sæddrepende ellerno!
 
Vivag er helt trygt[emoji7][emoji106] Spurte og fikk ho på apoteket til å dobbelsjekke med relis[emoji4] Jeg tok det under graviditeten nå da floraen reagerte på blødningene[emoji4] Funka fint nå også[emoji106][emoji106]

Da skal det testes! Kanskje ikke akkurat nå når jeg går på progesteron! Tenker jeg putter nok kapsler oppi der nå[emoji23]
 
Høres ikke dumt ut med sofatjeneste. Håper det vil krones med hell.
 
Da skal det testes! Kanskje ikke akkurat nå når jeg går på progesteron! Tenker jeg putter nok kapsler oppi der nå[emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] hahahaha nei nå holder det nok med de ja[emoji6]
 
e240344c693513deed51a2df15920c23.jpg


5 dl til rødvinsausen og et glass kokke-rødvin til ho mor skal nytes før innsett på mandag! Håper det blir lenge til nestegang[emoji173]️

Reinsdyrsbiff (som forøvrig står på nei-lista for gravide skal også forhåpentligvis nytes før siste gang på lenge), saltbakte poteter, kantareller og smørdampede asparges er på menyen ikveld[emoji173]️ liiiiker å vøre gift med en jeger[emoji173]️[emoji173]️
 
e240344c693513deed51a2df15920c23.jpg


5 dl til rødvinsausen og et glass kokke-rødvin til ho mor skal nytes før innsett på mandag! Håper det blir lenge til nestegang[emoji173]️

Reinsdyrsbiff (som forøvrig står på nei-lista for gravide skal også forhåpentligvis nytes før siste gang på lenge), saltbakte poteter, kantareller og smørdampede asparges er på menyen ikveld[emoji173]️ liiiiker å vøre gift med en jeger[emoji173]️[emoji173]️


Nam!!! Kos dere såååå mye!
 
Det så digg ut[emoji7] Her blir det også biff idag!

Herlig!![emoji5] jeg elsker biff, spesielt viltkjøtt! Kunne aldri vært vegetarianer, selvom jeg har full respekt for de som er det[emoji12]
 
Ikke jeg heller. Hvertfall ikke mannen[emoji23][emoji85]

Ikke min heller[emoji23] jeg elsker å lage mat, og iom at jeg må være hjemme et helt svangerskap fra senest uke 12, så har jeg store planer om mye gode og planlagte middager! Tenkte å prøve ut en kjøttfri-dag hver uke, men spørs hva mannen synes om det[emoji23] aldri laga et vegetarmåltid før (med unntak av supper[emoji12])
 
e91e1f5f301e491efbddf3b82ebc4f71.jpg


Yummi[emoji3][emoji3] Velbekomme [emoji5][emoji5]
 
e240344c693513deed51a2df15920c23.jpg


5 dl til rødvinsausen og et glass kokke-rødvin til ho mor skal nytes før innsett på mandag! Håper det blir lenge til nestegang[emoji173]️

Reinsdyrsbiff (som forøvrig står på nei-lista for gravide skal også forhåpentligvis nytes før siste gang på lenge), saltbakte poteter, kantareller og smørdampede asparges er på menyen ikveld[emoji173]️ liiiiker å vøre gift med en jeger[emoji173]️[emoji173]️
Hørtes utrolig godt ut! Litt misunnelig nå altså.
 
e91e1f5f301e491efbddf3b82ebc4f71.jpg


Yummi[emoji3][emoji3] Velbekomme [emoji5][emoji5]
Det så utrolig godt ut!
Håper det er siste gangen på omkring ett år at du kan spise kjøtt på den måten.
 
Back
Topp