Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Nope[emoji53][emoji53]

Av de tre frysene jeg hadde var det først to i styrt før jeg fikk grini meg til naturlig syklus.
Da var det selvsagt risiko for avbrutt pga helg, men det var et myyyye bedre forsøk på alle måter. Gravid ble jeg og, selv om det var kortvarig.
Har generell tro på endring av regime når noe gang på gang feiler....
 
Så bra at du kom igang igjen så raskt! [emoji122]
Jeg er enig med Avocado, en endring på regime høres ut som en god idé når dere har hatt så mange fryseforsøk nå.
 
Av de tre frysene jeg hadde var det først to i styrt før jeg fikk grini meg til naturlig syklus.
Da var det selvsagt risiko for avbrutt pga helg, men det var et myyyye bedre forsøk på alle måter. Gravid ble jeg og, selv om det var kortvarig.
Har generell tro på endring av regime når noe gang på gang feiler....

Er den risikoen for avbrutt jeg er litt redd for[emoji53] men om vi ikke lykkes nå så er jeg villig til å prøve det og krever at noe blir endret før neste forsøk! Blir spennende å høre hva de sier om det, hvis det blir nødvendig såklart! Men det tipper jeg det blir[emoji849]
 
Er den risikoen for avbrutt jeg er litt redd for[emoji53] men om vi ikke lykkes nå så er jeg villig til å prøve det og krever at noe blir endret før neste forsøk! Blir spennende å høre hva de sier om det, hvis det blir nødvendig såklart! Men det tipper jeg det blir[emoji849]

Bare der psykiske ved å prøve noe nytt hjalp meg mye, hadde sjeldent tålmodighet til å stå i samme opplegg over tid :p

Noen lykkes jo uansett om de prøver det samme på nytt eller ei, så håper dette ikke behøver være noe tema for dere uansett ✌❤️
Kjempespennende at dere er i gang :D
 
Bare der psykiske ved å prøve noe nytt hjalp meg mye, hadde sjeldent tålmodighet til å stå i samme opplegg over tid :p

Noen lykkes jo uansett om de prøver det samme på nytt eller ei, så håper dette ikke behøver være noe tema for dere uansett [emoji111][emoji173]️
Kjempespennende at dere er i gang :D

Ja, det er noe med den psykiske delen altså! Er utrolig tøft dette her og det tærer skikkelig kjenner jeg! Så ser absolutt fordelen med å prøve noe nytt ifht det[emoji5]

Ja, blir spennende dette! Merker forventningene mine er lavere denne gangen, og det er kanskje like greit! Da blir ikke fallhøyden så stor (håper jeg!)
 
Ja, det er noe med den psykiske delen altså! Er utrolig tøft dette her og det tærer skikkelig kjenner jeg! Så ser absolutt fordelen med å prøve noe nytt ifht det[emoji5]

Ja, blir spennende dette! Merker forventningene mine er lavere denne gangen, og det er kanskje like greit! Da blir ikke fallhøyden så stor (håper jeg!)

Får håpe det ikke blir noen fallhøyde denne gangen, men heller en meget hyggelig overraskelse ✌
Er det to blaster dere har igjen på frys eller bare en?
 
Får håpe det ikke blir noen fallhøyde denne gangen, men heller en meget hyggelig overraskelse [emoji111]
Er det to blaster dere har igjen på frys eller bare en?

Er jo drømmen det[emoji173]️

To stk igjen, siden vi måtte bruke to stk sist! Håper hvertfall et overlever[emoji173]️
 
Er jo drømmen det[emoji173]️

To stk igjen, siden vi måtte bruke to stk sist! Håper hvertfall et overlever[emoji173]️

Godt å ha to! Ett er så nervepirrende nemlig :nailbiting:
 
Godt å ha to! Ett er så nervepirrende nemlig :nailbiting:

Kjenner på det ja!! Spesielt siden det var et som ikke overlevde opptining sist!![emoji51][emoji51][emoji51]
 
Kjenner på det ja!! Spesielt siden det var et som ikke overlevde opptining sist!![emoji51][emoji51][emoji51]

Om statistikken stemmer skal de to siste klare seg. Kun 1 av 4 faller fra. Men så er det statistikk bare da ;)
Hadde vært stilig om det var to gullegg du hadde igjen og at det blir to barn ut av det over tid :D
 
Om statistikken stemmer skal de to siste klare seg. Kun 1 av 4 faller fra. Men så er det statistikk bare da ;)
Hadde vært stilig om det var to gullegg du hadde igjen og at det blir to barn ut av det over tid :D

True[emoji5][emoji173]️

tar fint imot begge barna mine med de to egga[emoji173]️[emoji173]️
 
Stimulering dag 5!

Da var EL-slimet og Progynova-kvalmen tilbake gitt! Men greit å vite at alt er som normalt, jeg responderer likt som de andre gangene[emoji12] skal spørre om jeg kan få større dose med progesteron denne gangen!

Ellers går det litt bedre her, litt opp og ned mentalt! Jeg har mista mye av troen på at det går når de ikke endrer noe på regime[emoji20] jeg er sykemeldt ut denne uka, men skal til legen igjen på mandag og be om å få sykemelding til etter testdato! Jeg orker rett og slett ikke å forholde meg til jobb denne runden[emoji20]

Idag er siste dag på C9! Spent på vekta og hvor mange cm jeg har mistet! Kuren har gått fint, men var jo ikke planen å begynne på hormoner midt i den! Men jeg har vært flink å vært i aktivitet hver dag, gått lange turer[emoji5] kjenner at kroppen er lettere og renset opp, og jaggu synes det litt også! Blir spennende med måling ikveld[emoji5]

Jeg har ikke snusa annet enn juksesnus, og blir mindre og mindre avhengig av den også!! Stolt av meg selv[emoji5][emoji5]
 
Da er jeg endelig ferdig med C9[emoji5] vært godt å ha fått rensa opp i kroppen litt! Ganske fornøyd, har gått ned 2,5 kg og 20 cm totalt på kroppen på 9 dager! Mest fornøyd med 7,5 cm vekk fra magen og 4 cm vekk fra hofter/rompe og 5 cm vekk fra lår![emoji5] endelig kommet inn i en god rutine med måltider og aktivitet i hverdagen![emoji5] tenker det er bare positivt for både psyken og videre forsøk![emoji1319][emoji1319][emoji1320][emoji1320]
 
Da er jeg endelig ferdig med C9[emoji5] vært godt å ha fått rensa opp i kroppen litt! Ganske fornøyd, har gått ned 2,5 kg og 20 cm totalt på kroppen på 9 dager! Mest fornøyd med 7,5 cm vekk fra magen og 4 cm vekk fra hofter/rompe og 5 cm vekk fra lår![emoji5] endelig kommet inn i en god rutine med måltider og aktivitet i hverdagen![emoji5] tenker det er bare positivt for både psyken og videre forsøk![emoji1319][emoji1319][emoji1320][emoji1320]
Så flink du har vært!

Hva er C9?
 
Så flink du har vært!

Hva er C9?

Er meget fornøyd[emoji5]

C9 er en rensekur/kick-start fra forever living! Man tar shake's, aloe-vera juice og et kosttilskudd i 9 dager! Dag 1 og 2 er harde uten noe mat, men fra dag 3-9 er det middag[emoji5] er en friliste med grønnsaker/bær/frukt man kan spise hver dag gjennom hele kuren! Er bare 1000 kcal pr dag, så man kjenner litt på sulten, spesielt de to første dagene! I tillegg må/bør man være trene/være i aktivitet i minimum 30 min hver dag! Det er ikke ment som en slankekur, men en måte å rense opp kroppen og komme inn i hode vaner ifht måltider og aktivitet![emoji5]
 
Er meget fornøyd[emoji5]

C9 er en rensekur/kick-start fra forever living! Man tar shake's, aloe-vera juice og et kosttilskudd i 9 dager! Dag 1 og 2 er harde uten noe mat, men fra dag 3-9 er det middag[emoji5] er en friliste med grønnsaker/bær/frukt man kan spise hver dag gjennom hele kuren! Er bare 1000 kcal pr dag, så man kjenner litt på sulten, spesielt de to første dagene! I tillegg må/bør man være trene/være i aktivitet i minimum 30 min hver dag! Det er ikke ment som en slankekur, men en måte å rense opp kroppen og komme inn i hode vaner ifht måltider og aktivitet![emoji5]
Spennende! Høres interessant ut
 
Stimuleringsdag 11!

Dagene sniker seg fremover! To dager til UL, og forhåpentligvis så er slimhinna fin og ingen follikler kommet, slik at jeg kan begynne på Progesteron på torsdag og at innsett blir neste mandag!

Idag har jeg vært til fastlegen min for å snakke litt med han om hvordan det går og hvordan vi ligger ann i prosessen, for jeg har det ikke så bra! Han er heldigvis veldig fortåelsesfull, og sa selv at jeg overhodet ikke er i stand til å jobbe nå med tanke på den jobben jeg har! Veldig godt å slippe å be om videre sykemelding! Så nå er jeg sykemeldt ut oktober og kan ha fullt fokus på egen psyke, forsøket, trening og kosthold!
 
Wow! Så fantastisk! Og lykke til med kommende innsett :)
 
Høres ut som du har gode forutsetninger for å kunne få bedre dager fremover :) Veldig viktig å ta vare på seg selv ja :)
Også håper vi selvsagt at babylykken treffer i tillegg ✌
 
Back
Topp