Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Bra det ikke er konstant da!! Hvor langt er du på vei nå?[emoji173]️
Over 16 uker nå,
Ja, veldig godt det bare har vært noen dager her og der!
 
Ikke noe gøy det der.. Blir det bedre om du bare ligger å slapper av da? :Heartred

Holder seg hvertfall stabil når jeg bare ligger! Blir verre når jeg gjør noe! Så da ligger jeg her da[emoji12][emoji12]
 
Holder seg hvertfall stabil når jeg bare ligger! Blir verre når jeg gjør noe! Så da ligger jeg her da[emoji12][emoji12]
Noen dager er sånn. Ta vare på deg selv. Nyt de gode dagene og vent på å kjenne liv. De dårlige dagene får en bare gjøre det beste ut av
 
Holder seg hvertfall stabil når jeg bare ligger! Blir verre når jeg gjør noe! Så da ligger jeg her da[emoji12][emoji12]

Like greit det da:joyful: for du har ikke høyt blodtrykk som kan gjøra at du har så mye hodepine?
 
Noen dager er sånn. Ta vare på deg selv. Nyt de gode dagene og vent på å kjenne liv. De dårlige dagene får en bare gjøre det beste ut av

Det skal jeg gjøre[emoji5][emoji5]
 
Like greit det da:joyful: for du har ikke høyt blodtrykk som kan gjøra at du har så mye hodepine?

Tror ikke det[emoji5] målte hos legen 7+0 og hos jordmor 8+5, og da var det normalt hvertfall[emoji5]
 
Jeg ville bare si god bedring. Jeg slet mye med hodepine og vet så inderlig godt hvor vondt det kan være. Her gikk det over o 2 trimester og toppet seg med migrene i 3 3.trimester. med synsforstyrrelser og hele pakka. Når jeg leser det du skriver husker jeg så inderlig godt 1.trimester. Det er frustrerende.. har du forsøkt noe fysioterapi for å lette på nakke smerter ? Det kan hjelpe på hodepinen og.
 
Har vært plaget med den hodepinen jeg også, ca uke 9-10. Men nå har det bedret seg. Jeg var nødt til å ta Paracet når det stod på som verst, tok 2 om gangen.
Masse god bedring, håper det gir seg snart :Heartred
 
Ånei, håper hodepinen gir seg snart :(
 
Wow! 10 uker? Når skjedde det? :eek: Gratulerer så mye :D
 
Jeg ville bare si god bedring. Jeg slet mye med hodepine og vet så inderlig godt hvor vondt det kan være. Her gikk det over o 2 trimester og toppet seg med migrene i 3 3.trimester. med synsforstyrrelser og hele pakka. Når jeg leser det du skriver husker jeg så inderlig godt 1.trimester. Det er frustrerende.. har du forsøkt noe fysioterapi for å lette på nakke smerter ? Det kan hjelpe på hodepinen og.

Tusen takk[emoji8] er skikkelig slitsomt!

Nei, ikke forsøkt det! Men tenker å kontakte hun jeg tok akupunktur hos, for hun er både fysioterapeut og akupunktør! Kanskje hun kan hjelpe meg!
 
Har vært plaget med den hodepinen jeg også, ca uke 9-10. Men nå har det bedret seg. Jeg var nødt til å ta Paracet når det stod på som verst, tok 2 om gangen.
Masse god bedring, håper det gir seg snart :Heartred

Så bra det har bedret seg hos deg!! Håper det gjør det her også! Blir nok litt mer paracet her om dette fortsetter! Takk for det[emoji8][emoji8]
 
Wow! 10 uker? Når skjedde det? :eek: Gratulerer så mye :D

I know!! Craaazy!![emoji7][emoji7] 9 (snart 8) dager igjen til 12 uker!! Takk for det[emoji8][emoji8]
 
God bedring med hodepinen snupp ❤️
 
Back
Topp