Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

God påske til deg [emoji4] Så deilig ut [emoji295]️[emoji4]
 
Har egentlig ikke spurt om å bli henvist til UL.. hva bruker du som grunn? At du er nervøs? [emoji848]

Jeg sier at jeg trenger å har UL jevnlig for å senke skuldrene! Var sykehuset som selv foreslo en ny om to uker! Da er jeg ca 12 uker, så om alt ser fint ut på den så kan det hende jeg klarer å holde meg til OUL! Får se[emoji12][emoji12]
 
10+0[emoji173]️

IMG_3466.jpg


Endelig to-sifret og 12-ukersgrensa nærmer seg! Fortsatt mye trøtt! Kvalmen verst om morgenen, og noen dager verre enn andre! Men absolutt bedre totalt! En uke siden jeg slutta med Prednisolon og progesteron! Fortsatt like oppblåst, og magen er umulig å skjule[emoji849][emoji849] men jeg kjenner en hard kul nederst på magen, så tror kanskje livmoren er på vei opp!![emoji173]️[emoji173]️

Vi er hjemme fra fjellet og mannen er på dagsfylla oppi en gapahuk, mens jeg nyter sola på verandaen hjemme![emoji295]️[emoji295]️Deilig med litt alenetid, ikke hatt den på lenge!!

Fortsatt god påske[emoji214][emoji214][emoji214]
 
Hurra for 10 uker :D
 
Hurra for 10 uker :wav
 
Gratulerer med 10uker
 
Gratulerer så mye med 10 uker [emoji7][emoji7][emoji173]
 
Det så deilig ut i den solveggen! God påske :-)
 
Gratulerer med 10 uker! :D
 
Det så digg ut med solvegg og Solo[emoji7][emoji7][emoji7][emoji169] Og grattis med 10 uker, ikke lenge før du når de magiske 12 nå[emoji16][emoji173]

Fortsatt god påske til deg, håper formen ikke blir altfor ille[emoji214][emoji214][emoji169]
 
Det så digg ut med solvegg og Solo[emoji7][emoji7][emoji7][emoji169] Og grattis med 10 uker, ikke lenge før du når de magiske 12 nå[emoji16][emoji173]

Fortsatt god påske til deg, håper formen ikke blir altfor ille[emoji214][emoji214][emoji169]

Tusen takk for det[emoji7][emoji7] hjemme igjen nå og det er heelt greit det også kjenner jeg!!

Fortsatt god påske til deg også[emoji7]
 
Tusen takk for det[emoji7][emoji7] hjemme igjen nå og det er heelt greit det også kjenner jeg!!

Fortsatt god påske til deg også[emoji7]
Litt godt å bare være hjemme også[emoji7][emoji7]

Takk takk, vi nyter fri sammen her hjemme med blidfisen vår som blir 10 uker på mandag[emoji7][emoji24] Neste år er det deres tur til å kose dere med en liten en [emoji169][emoji214]
 
Litt godt å bare være hjemme også[emoji7][emoji7]

Takk takk, vi nyter fri sammen her hjemme med blidfisen vår som blir 10 uker på mandag[emoji7][emoji24] Neste år er det deres tur til å kose dere med en liten en [emoji169][emoji214]

Herlighet, som tida går[emoji7] bare å nyte tiden da ja!!

Ja, jeg gleder meg til neste påske![emoji295]️ vi har snakka om det!! Vi bor jo på fjellet også, men skiløyper rett utenfor døra! Så vi må ha oss pulk[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer så mye med 10 uker! Det går unna! Herlig følelse å ikke kunne drikke øl,ikke sant? :D

Kos deg med alenetid! :Heartred
 
Back
Topp