Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så herlig at du fikk en sånn god jordmor[emoji7][emoji7] Er så viktig å bli tatt på alvor og møte forståelse[emoji173][emoji173][emoji173]

Og det blir spennende med ny ul snart da[emoji7][emoji169]
 
Så flott time. Høres ut som en fin JM

Flinke jordmødre er gull verdt altså :) Spennende med ul snart da :D

Så herlig at du fikk en sånn god jordmor[emoji7][emoji7] Er så viktig å bli tatt på alvor og møte forståelse[emoji173][emoji173][emoji173]

Og det blir spennende med ny ul snart da[emoji7][emoji169]

Ja, hun var virkelig fantastisk!! Heldigvis, siden jeg bor på en liten plass og det er flere kommuner som deler på de få jordmødrene som finnes[emoji12] kunne jo vært uheldig og møtt ei jeg ikke klikket med!!

Veldig spennende med ny UL snart!! Også i påska da gitt! Trodde jeg måtte vente til over påske!!
 
Så herlig! Godt med gode jordmødre altså. :Heartred
 
9+3

Idag har jeg vært på TUL nr.2 [emoji173]️ alt ser strålende ut! Lille bamsemumsen vår ser nå ut som et lite miniatyrmenneske, med to armer og to ben! Vi så også fingre og tær[emoji173]️ Lille var aktiv og både sprellet og vinka til oss! Målt til 29 mm og hjerteslag var 180 pr minutt! Ble målt til 9+6! Ny TUL blir om to uker når jeg er 11+4/12+0! For en fantastisk start på påskeuka[emoji173]️[emoji173]️
 

Vedlegg

  • IMG_3454.JPG
    IMG_3454.JPG
    756,4 KB · Visninger: 66
Last edited:
Så fin liten:-) god påske :-)
 
9+3

Idag har jeg vært på TUL nr.2 [emoji173]️ alt ser strålende ut! Lille bamsemumsen vår ser nå ut som et lite miniatyrmenneske, med to armer og to ben! Vi så også fingre og tær[emoji173]️ Lille var aktiv og både sprellet og vinka til oss! Målt til 29 mm og hjerteslag var 180 pr minutt! Ble målt til 9+6! Ny TUL blir om to uker når jeg er 11+4/12+0! For en fantastisk start på påskeuka[emoji173]️[emoji173]️
Ja det kan man kalle en god start på påsken :):Heartred
 
Så herlig! Gratulerer med bamsemumsen❤️
 
9+3

Idag har jeg vært på TUL nr.2 [emoji173]️ alt ser strålende ut! Lille bamsemumsen vår ser nå ut som et lite miniatyrmenneske, med to armer og to ben! Vi så også fingre og tær[emoji173]️ Lille var aktiv og både sprellet og vinka til oss! Målt til 29 mm og hjerteslag var 180 pr minutt! Ble målt til 9+6! Ny TUL blir om to uker når jeg er 11+4/12+0! For en fantastisk start på påskeuka[emoji173]️[emoji173]️
Nydelig bamsemums[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig at alt var bra, nå kan dere nyte påske og kose dere masse [emoji214][emoji214][emoji7][emoji7]
 
9+3

Idag har jeg vært på TUL nr.2 [emoji173]️ alt ser strålende ut! Lille bamsemumsen vår ser nå ut som et lite miniatyrmenneske, med to armer og to ben! Vi så også fingre og tær[emoji173]️ Lille var aktiv og både sprellet og vinka til oss! Målt til 29 mm og hjerteslag var 180 pr minutt! Ble målt til 9+6! Ny TUL blir om to uker når jeg er 11+4/12+0! For en fantastisk start på påskeuka[emoji173]️[emoji173]️

Fiiiine lille minibaby ❤️
For en start på påsken! :D
 
Nydelig bamsemums[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig at alt var bra, nå kan dere nyte påske og kose dere masse [emoji214][emoji214][emoji7][emoji7]

Var helt fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så fin liten bamsemums [emoji7]
Nyt påsken, kos dere masse [emoji177]
 
9+3

Idag har jeg vært på TUL nr.2 [emoji173]️ alt ser strålende ut! Lille bamsemumsen vår ser nå ut som et lite miniatyrmenneske, med to armer og to ben! Vi så også fingre og tær[emoji173]️ Lille var aktiv og både sprellet og vinka til oss! Målt til 29 mm og hjerteslag var 180 pr minutt! Ble målt til 9+6! Ny TUL blir om to uker når jeg er 11+4/12+0! For en fantastisk start på påskeuka[emoji173]️[emoji173]️

Å fantastisk assa[emoji7][emoji7]!!
 
Gratulerer med vel overstått ultralyd! :D :Heartred
 
Back
Topp