Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Tusen takk[emoji8] er skikkelig slitsomt!

Nei, ikke forsøkt det! Men tenker å kontakte hun jeg tok akupunktur hos, for hun er både fysioterapeut og akupunktør! Kanskje hun kan hjelpe meg!
Det kan hun helt sikkert. Akupunktur kan jo også lindre masse!
 
Hvordan er formen idag?
 
Håper formen er bedre i dag :Heartred
 
Hvordan er formen idag?

Håper formen er bedre i dag :Heartred

Den er litt bedre idag, men ligger fortsatt i senga! Mannen dro meg ut på en liten gåtur igår kveld, og det hjalp litt! Så lurer på om jeg skal stå opp, spise litt og så ut for å lufte meg litt!!

Må si at BV-appen jaggu er spot on! Vært det på flere dager i løpet av svangerskapet hittil! Fra idag:

IMG_3487.jpg
 
Og det er enda den er én dag for tidlig. :p (BV app'en viser dagens tekst en dag feil. Vi er mange som har sagt fra, men de får tydeligvis ikke fikset det. Flere år siden oppdateringen hvor feilen oppstod. :shifty:)

Kjedelig at du har så vondt i hodet! God bedring! :Heartred
 
Og det er enda den er én dag for tidlig. :p (BV app'en viser dagens tekst en dag feil. Vi er mange som har sagt fra, men de får tydeligvis ikke fikset det. Flere år siden oppdateringen hvor feilen oppstod. :shifty:)

Kjedelig at du har så vondt i hodet! God bedring! :Heartred

Åh, er den?? Visste ikke det jeg! Jaja, men er dag fra eller til har vel ikke så mye å si[emoji5][emoji5] men er ganske utrolig at så mange dager stemmer, for alle svangerskap er jo forskjellige[emoji5][emoji5]

Tusen takk[emoji8][emoji8]
 
Åh, er den?? Visste ikke det jeg! Jaja, men er dag fra eller til har vel ikke så mye å si[emoji5][emoji5] men er ganske utrolig at så mange dager stemmer, for alle svangerskap er jo forskjellige[emoji5][emoji5]

Tusen takk[emoji8][emoji8]

Ja, den forskjøv seg en dag da de oppdaterte den for flere år siden. Er noen dager det røpes godt (f.eks. "endelig termindatoen" én dag for tidlig. :rolleyes:) Men uansett er jo det meste ikke nøyaktig dag likevel, så det spiller ikke så stor rolle nei. :p
 
Den er litt bedre idag, men ligger fortsatt i senga! Mannen dro meg ut på en liten gåtur igår kveld, og det hjalp litt! Så lurer på om jeg skal stå opp, spise litt og så ut for å lufte meg litt!!

Må si at BV-appen jaggu er spot on! Vært det på flere dager i løpet av svangerskapet hittil! Fra idag:

Vis vedlegget 251907
Jeg har også opplevd en del med de to appene jeg har at slike ting har stemt i forhold til ukene jeg er i. Har bare tatt det som gode tegn jeg, selv om plagene er plagsomme:D
God bedring til deg:Heartred
 
Appene mine er sykt spot on også!! Vært det hele svangerskapet :D
 
Jeg har også opplevd en del med de to appene jeg har at slike ting har stemt i forhold til ukene jeg er i. Har bare tatt det som gode tegn jeg, selv om plagene er plagsomme:D
God bedring til deg:Heartred

Appene mine er sykt spot on også!! Vært det hele svangerskapet :D

Ganske morsomt egentlig!![emoji7] viser jo bare at svangerskapet forløper ganske normalt, og det er jo litt betryggende!!
 
Ganske morsomt egentlig!![emoji7] viser jo bare at svangerskapet forløper ganske normalt, og det er jo litt betryggende!!
Ja akkurat det det er:D
 
Juhuuu! Bare en uke igjen til første store milepæl! :D Fy fader så gøy det er at du endelig gror en baby ❤️
 
Juhuuu! Bare en uke igjen til første store milepæl! :D Fy fader så gøy det er at du endelig gror en baby [emoji173]️

I knooow!! Gleder meg til neste fredag[emoji7][emoji7]
Er helt sykt at det endelig ser ut til å bli vår tur[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hurra for ny uke :D
 
Lykke til i morgen! :)
 
Back
Topp