Eskimonikas håp

Svar på fredagens hcg-prøve:44.
det var 19 dpo, altså 4+5 og aaaaaaalt for lavt for alle normalnivåer jeg har sett. Avventer svar på dagens prøve, men rimelig sikker på at det ikke blir mars-barn 18 heller på oss.
Ånei :( Så trist!! Sender deg mange klemmer<3

Sender deg en stor klem :Heartred

Åååneeei ☹️☹️[emoji169][emoji174] så trist, håper dere snart for det til![emoji173]️

Takk

Takk

:(:(:(

Når får du svar på dagens?
Hadde håpet få svar på den igår, men tenker kanskje de har litt andre analyserutiner siden det er ferieavvikling så tenker jeg får det idag.

Ånei kjære deg :(
Så fryktelig trist ❤️ Styrkeklem
Takk.
Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Går bare helt inn i meg selv og blir fjern.
[emoji177][emoji174]
Takk.
Den knust hjerte smilyen var veldig treffende.

5+2
Liksom

Regner med at det tar enda noen timer før jeg får svar på gårsdagens prøve.
hcg på 44 4+5/19dpo er alt for lavt. Minimumsgrensa den dagen er vel 100 såvidt jeg husker. Med de svake testene var jeg forberedt på at det ikke kom til å gå denne gangen heller, men samtidig så stiger jo håpet for hver dag som går. Siste gangen jeg kom til 5 uker var i høst da det endte med MA.
Dette er 7. feilede svangerskapet på mindre enn ett år. Kan det virkelig ha vært noe/skjedd noe galt med alle sammen? Er det alderen? Er det bare uflaks eller er det noe mer?
Hva er vitsen med støttebehandling om det bare utsetter en uungåelig abort, blir jo bare verre jo lenger jeg kommer. Kjenner jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at vi mister hele tiden. Føles så urettferdig...

Last edited:
Da fikk jeg akkurat det svaret på gårsdagens hcg som jeg IKKE ville ha.
Jeg kunne forholdt meg til både fallende og stagnert hcg.
Derimot var gårsdagens verdi 115. Dvs en doblingstid på i underkant av 52 timer og fint innenfor normalen. Forholdet mellom de to prøvene er altså flott, men hele kurven ligger under normalkurver/laveste normalverdi ift svangerskapslengde.
Jeg testet med EL-tester og hadde EL 25/6. Svakt positive tester fra 9dpo (4/7).
Svakt utslag CB Early 11dpo og positiv digital samt klart positiv CB early 13 dpo.

19 dpo - hcg 44
22 dpo - hcg 115
= doblingstid i underkant av 52 timer

Jeg sluttet på støttebehandling igår, så ikke poenget. Nå er jeg bare maks forvirret. Jeg vil så inderlig håpe at dette kan gå bra, men samtidig er det vanskelig når jeg ikke klarer å finne noe som helst på opplevelser med vellykket svangerskap etter så lav hcg såpass sent i svangerskapet.
I høst hadde jeg supre blodprøver, men abnormalt svangerskap, kunne jeg ikke nå da ha abnormale blodprøver og et supert svangerskap?
Vet ikke om jeg skal starte med progesteron igjen eller bare gi blaffen. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å ta fler blodprøver, men må ta en til sånn at jeg får svar før helga og har alle tre verdiene før jeg skal til TUL på mandag. Får se hva som kommer ut av den dagen. Akkurat nå tenker jeg at det kommer til å ta flere blodprøver og UL over noen uker igjen før vi kan konkludere med at dette også gikk galt...

FullSizeRender.jpg
IMG_3850.PNG
IMG_3852.JPG

5+2
Liksom

Regner med at det tar enda noen timer før jeg får svar på gårsdagens prøve.
hcg på 44 4+5/19dpo er alt for lavt. Minimumsgrensa den dagen er vel 100 såvidt jeg husker. Med de svake testene var jeg forberedt på at det ikke kom til å gå denne gangen heller, men samtidig så stiger jo håpet for hver dag som går. Siste gangen jeg kom til 5 uker var i høst da det endte med MA.
Dette er 8. feilede svangerskapet på mindre enn ett år. Kan det virkelig ha vært noe/skjedd noe galt med alle sammen? Er det alderen? Er det bare uflaks eller er det noe mer?
Hva er vitsen med støttebehandling om det bare utsetter en uungåelig abort, blir jo bare verre jo lenger jeg kommer. Kjenner jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at vi mister hele tiden. Føles så urettferdig...
Jeg får så vondt inni meg når jeg leser det du skriver. Samtidig så jeg inne i skravletråden at økningen ser ganske bra ut. Håper på at det har skjedd et under og at hcg bare hadde litt vanskelig for det i starten [emoji173]

Jeg får så vondt inni meg når jeg leser det du skriver. Samtidig så jeg inne i skravletråden at økningen ser ganske bra ut. Håper på at det har skjedd et under og at hcg bare hadde litt vanskelig for det i starten [emoji173]
Takk, kjære deg.
De to prøvene i forhold til hverandre er jo supre. Doblingstid på 52 timer er jo helt innafor og ikke noe å klage på. Det er det som gjør det så vrient. Kurven er flott, bare noen dager "forsinket"... Legg det sammen med den flaksen min så kan jeg ikke skjønne dette kan gå bra. Tipper det blir sjekket godt etter ex u fremover.... Men jeg håper så inderlig på at dette bare er et ekstremt tålmodig bøllefrø med sin fars tålmodighet...

Takk, kjære deg.
De to prøvene i forhold til hverandre er jo supre. Doblingstid på 52 timer er jo helt innafor og ikke noe å klage på. Det er det som gjør det så vrient. Kurven er flott, bare noen dager "forsinket"... Legg det sammen med den flaksen min så kan jeg ikke skjønne dette kan gå bra. Tipper det blir sjekket godt etter ex u fremover.... Men jeg håper så inderlig på at dette bare er et ekstremt tålmodig bøllefrø med sin fars tålmodighet...
Krysser alt jeg kan for deg. Har ikke gitt opp håpet om at vi kan slå følge helt til mars :)

Krysser alt jeg kan for deg. Har ikke gitt opp håpet om at vi kan slå følge helt til mars :)
Tusen takk. Vil så gjerne det!

Kjæresten og jeg har studert hcg-kurver og prøvd å tenke og i det hele tatt forsøkt å finne positivitet i dette.
Denne syklusen mener jeg jeg stoppet å teste med EL-tester nr jeg fikk en positiv test. Var litt styr å få til siden vi var bortreist den helga. Jeg vet jo at jeg flere ganger har positive EL-tester i to dager og ikke bare en så kan jo sånn sett hende EL var en dag senere. Kanskje egget slapp sent på dagen, sånne ting.
På det percentil-skjemaet hvor hcg'en min fulgte 50-percentilen perfekt i høst vil vi da havne akkurat perfekt på 5-percentilen med bare to dager senere EL... Så håper inderlig, men prøver samtidig ikke å bli for optimistisk. Tar ny blodprøve imorgen og regner med å få svar på den på torsdag...
Og har startet på medisiner igjen, inntil videre. Får lytte litt til optimisten i huset...

Håper virkelig det går veien for dere nå, det fortjener dere! [emoji173][emoji173]
Tusen takk.

Prøver å ikke få for mye håp eller sånn, bare å vente på neste blodprøve egentlig...

Har du et FF-skjema eller noe? Og vet du hvilke dager dere hadde sex? For hvis EL hadde vært tre dager senere enn du tror (EL-testen KUNNE jo ha vært positiv flere dager også, hvis du hadde tatt), så ligger du vel rett på min-kurven?

Tenker på deg og håper for harde livet ❤️

Tenker på deg og håper for harde livet ❤️
Tusen takk.
Klamrer meg til det håpet som er merker jeg. En dag av gangen, en liten milepæl av gangen osv...

Back
Topp