linee
Betatt av forumet
ÅneiSvar på fredagens hcg-prøve:44.
det var 19 dpo, altså 4+5 og aaaaaaalt for lavt for alle normalnivåer jeg har sett. Avventer svar på dagens prøve, men rimelig sikker på at det ikke blir mars-barn 18 heller på oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅneiSvar på fredagens hcg-prøve:44.
det var 19 dpo, altså 4+5 og aaaaaaalt for lavt for alle normalnivåer jeg har sett. Avventer svar på dagens prøve, men rimelig sikker på at det ikke blir mars-barn 18 heller på oss.
Åååneeei[emoji169][emoji174] så trist, håper dere snart for det til![emoji173]️
Hadde håpet få svar på den igår, men tenker kanskje de har litt andre analyserutiner siden det er ferieavvikling så tenker jeg får det idag.
Når får du svar på dagens?
Takk.Ånei kjære deg
Så fryktelig tristStyrkeklem
Takk.[emoji177][emoji174]
TakkÅneiSå trist!! Sender deg mange klemmer<3
Takk.Sender deg en stor klem![]()
Jeg får så vondt inni meg når jeg leser det du skriver. Samtidig så jeg inne i skravletråden at økningen ser ganske bra ut. Håper på at det har skjedd et under og at hcg bare hadde litt vanskelig for det i starten [emoji173]5+2
Liksom
Regner med at det tar enda noen timer før jeg får svar på gårsdagens prøve.
hcg på 44 4+5/19dpo er alt for lavt. Minimumsgrensa den dagen er vel 100 såvidt jeg husker. Med de svake testene var jeg forberedt på at det ikke kom til å gå denne gangen heller, men samtidig så stiger jo håpet for hver dag som går. Siste gangen jeg kom til 5 uker var i høst da det endte med MA.
Dette er 8. feilede svangerskapet på mindre enn ett år. Kan det virkelig ha vært noe/skjedd noe galt med alle sammen? Er det alderen? Er det bare uflaks eller er det noe mer?
Hva er vitsen med støttebehandling om det bare utsetter en uungåelig abort, blir jo bare verre jo lenger jeg kommer. Kjenner jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at vi mister hele tiden. Føles så urettferdig...
Takk, kjære deg.Jeg får så vondt inni meg når jeg leser det du skriver. Samtidig så jeg inne i skravletråden at økningen ser ganske bra ut. Håper på at det har skjedd et under og at hcg bare hadde litt vanskelig for det i starten [emoji173]
Krysser alt jeg kan for deg. Har ikke gitt opp håpet om at vi kan slå følge helt til marsTakk, kjære deg.
De to prøvene i forhold til hverandre er jo supre. Doblingstid på 52 timer er jo helt innafor og ikke noe å klage på. Det er det som gjør det så vrient. Kurven er flott, bare noen dager "forsinket"... Legg det sammen med den flaksen min så kan jeg ikke skjønne dette kan gå bra. Tipper det blir sjekket godt etter ex u fremover.... Men jeg håper så inderlig på at dette bare er et ekstremt tålmodig bøllefrø med sin fars tålmodighet...
Tusen takk. Vil så gjerne det!Krysser alt jeg kan for deg. Har ikke gitt opp håpet om at vi kan slå følge helt til mars![]()
Tusen takk.Håper virkelig det går veien for dere nå, det fortjener dere! [emoji173][emoji173]
Smart å ta det en dag av gangen. Masse lykke til! [emoji173]Tusen takk.
Prøver å ikke få for mye håp eller sånn, bare å vente på neste blodprøve egentlig...
Tusen takk.Smart å ta det en dag av gangen. Masse lykke til! [emoji173]
[emoji173][emoji173]Tusen takk.
Føler ikke jeg har så mye valg egentlig.
Håper det beste..
Tusen takk.Håper virkelig dette går deres vei [emoji173]️ tenker på deg!
Tusen takk.Tenker på deg og håper for harde livet![]()