Februar-mamma2017
Flørter med forumet
Jeg venter nå barn med min første tinderdate❤ Vi møttes for første gang for litt under to år siden og har på den tiden kjøpt hus, stasjonsvogn, fått oss to katter og venter nå somsagt vårt første barn I februar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå venter vi vårt første barn sammen (ekstra spesielt da ingen av oss har barn ifra før av) Jeg fant drømmemannen min på tinder for snart to år sidenFinnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine.
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.
Han var den eneste på tinder som ikke var klein eller skrev om sex. Han var oppriktig interessert i å bli kjent med meg. Er så lykkelig og glad for at jeg fikk han inn i livet mitt
Jeg og samboer møttes via Tinder. Gikk nok ganske fort fra vi møttes første gang, til vi ble kjærester og så til at jeg flyttet inn. Vi venter nå vårt første barn.Finnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine.
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.
Snakket vel med et par andre på Tinder først, men fant fort ut at kjemien ikke stemte... ble fort stille og vi visste liksom ikke helt hva vi skulle prate om.
møtte eksen min på byn og det var virkelig ikke lykken, så fant ut at det var like greit over netteFinnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine.