Erfaringer med match og tinder?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Finnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine. :p
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.
 
Ikke fra akkurat de, fant sambo via møteplassen da :)
 
Møtte min kjære på tinder for to år siden :)
Idag bor vi sammen og har en datter på 14 mnd :) gikk litt fort men vi trives godt.

Tror tinder og nettdating er litt som å vinne på flakslodd :p man må tape ett par ganger før man vinner hovedpremien :)
 
Jeg venter nå barn med tinder-daten min <3 Tror faktisk det var kjærlighet ved første sveip :p
Magefølelsen var bra allerede før første treff, så det er faktisk mulig ;-)
Kysset ett par frosker der inne før det ble full klaff da, men det må man vel bare regne med :)
 
Jeg møtte min kjære via nett:) hvilken side er ikke så farlig. Vi har vært sammen i fem år og datteren vår er 9 mnd:)
 
Jeg fant min på match for 8 år siden. :)
 
Jeg venter nå barn med tinder-daten min <3 Tror faktisk det var kjærlighet ved første sveip :p
Magefølelsen var bra allerede før første treff, så det er faktisk mulig ;-)
Kysset ett par frosker der inne før det ble full klaff da, men det må man vel bare regne med :)
Så koselig :D
Og gratulerer <3
 
Fant min på match for ca 6 år siden,ble sammen ganskje kjapt, for der sa det pang ganske fort :)
Har vært gift i 3 år, og har 2 små barn sammen.

Men måtte treffe noen derfra før det ble han selvfølgelig.

Det er jo prøv og feile etc. Og nok litt med timing..
 
Jeg traff min på møteplassen for syv år siden og nå venter vi vårt andre barn. :)
 
Ikke fra Match og Tinder, men møtte kjæresten min gjennom Iflirt.no
Vært sammen i 4 år nå :)
 
Min manns tvilling bror traff sin kjærest på match for snart 4 år siden. Dem har kjøpt hus, bil og venter sin første baby nå snart :) tror dem kommer til og gifte seg snart :-D
 
Flere av mine venner har funnet sin partner via disse plattformene, men gjengangeren er også at flere frosker må kysses før prinsen dukker opp ;)
 
Jeg traff samboeren min gjennom sukker.no, det gjorde også to av kusinene mine, en kollega og en god venninne av meg :)
 
Jeg møtte min samboer på nett for 10 år siden:)
Funket gull, her sitter vi med 3 barn❤️
 
Sletta Tinder etter en uke, for da hadde jeg møtt en jeg likte kjempegodt :) nå har vi snart 3-års jubileum og en sønn på 10 mnd :D
 
Fant lykken på match for 4 1/2 år siden☺️ Giftet oss i helgen, har en på 18 mnd og venter baby nr 2 til nyttår. Perfekt match☺️
 
Jeg og mannen fant hverandre på Møteplassen for seks år siden. Han var den første som tok kontakt med meg og jeg likte ham umiddelbart. Var kjærlighet ved første blikk, og vi har holdt sammen siden :) Nå venter vi vårt andre barn ❤️
 
Back
Topp