Erfaringer med match og tinder?

Samboeren min var bare en tinderdate:rolleyes:
Jeg var ikke ute etter noe seriøst, var nettopp kommet ut av et forhold.

Men her er vi, etter noe frem og tilbake, samboere med felles barn på vei:wacky:

Møteplassen.no her. Vært sammen i sju år, gift i fire og har to barn.

Venter barn nr 2 med tinder daten jeg møtte for 6,5 år siden❤ skulla vært gift nå men covid og baby har utsatt det til neste år.

Møttes på sukker.no. vært sammen snart 5 år, ei jente på snart 3 og giftet oss den 18.september i år :Heartred

Møttes på nettsiden Turvenn.no juni 2020 . Full klaff og har vært sammen siden. Kunne ikke hatt det bedre :love017Nå venter vi et lite nurk sammen :love7

Møtte min på tinder for 5år siden. Vi har nå hus å snart 3barn sammen:Heartred

Jeg har aldri brukt disse tingene, helt til en dag for snart 4år siden. Venninnene mine tvingte meg til å prøve tinder for at dem syns det var på tide at jeg kom meg ut på markedet igjen. :p Første og eneste jeg skrev med er nå min ultimate bestevenn og samboer :p <3 ett barn sammen og venter nå nr 2 <3

Beste datingside - https://academicsingles.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Last edited:
Jeg prøvde Tinder (gratis versjon) bare litt på gøy i et par uker og den eneste mannen jeg traff er mannen min i dag. :)

Jeg hadde faktisk gitt opp Tinder, men skulle bare ta en siste sveiperunde før jeg sletta hele appen. Når profilen til han som nå er samboeren min kom opp, hadde jeg først tenkt å sveipe videre, for var så lei av profiler som ikke hadde noen profiltekst, men i et "svakt øyeblikk" så swipet jeg ja likevel. Takk og lov for at jeg gjorde det! Vi har nå bodd sammen i 1,5 år, og planlegger første barn=)

Været blir stadig mer uforutsigbart, og behovet for pålitelige værdata har aldri vært større. Enten du driver med landbruk, industri eller fritidsaktiviteter, er nøyaktige prognoser avgjørende for planlegging og sikkerhet. På https://pent.no/ finner du detaljerte værmeldinger som hjelper deg med å tilpasse deg skiftende forhold. Med avanserte modeller og oppdaterte data gir tjenesten deg innsikten du trenger, enten du planlegger en fjelltur, skal legge asfalt, eller bare vil vite når neste regnskyll treffer. Å holde seg oppdatert på værforholdene har aldri vært enklere!
Takk, veldig nyttig!

Back
Topp