Erfaringer med match og tinder?

Jeg venter nå barn med min første tinderdate❤ Vi møttes for første gang for litt under to år siden og har på den tiden kjøpt hus, stasjonsvogn, fått oss to katter og venter nå somsagt vårt første barn I februar :)
 
Har en tinderbaby vi :) og lever lykkelig i alle våre dager ;) haha, men vi klaffet bra, etter mange kleine tinderdater med andre gutter traff jeg min nåværende samboer og far til mitt barn :)
 
Vi møttes på sukker! Var verdt noen kleine dater når d klaffa så bra med en til slutt! :)
 
+1 tinder Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).
 
Møtte typen via match for litt over 2 år siden. :happy: Nå venter vi vårt første barn sammen (ekstra spesielt da ingen av oss har barn ifra før av)
Var faktisk jeg som tok kontakt først. men var litt sånn "skal kontakte" " skal ikke kontakte" :p Så var nok litt nervøs for å ta det første steget.
 
Last edited:
Møtte mannen min online. Spilte samme spill, så det var ikke en datingside. Ingen av oss var ute etter noe forhold, jeg var allerede i ett. Etter ett halvt år flyttet han til Norge. Det er 14 år siden og vi har vært gift i 12. Har nå ei datter på snart 8 mndr
 
Møtte mannen via sukker :rolleyes: Ble sammen i 2014. Forlovet i 2017 og gift i 2020. Har 3 barn sammen. Ser ikke for meg et liv uten han :shy:
 
Fant min kjære på tinder:) eller egentlig matbutikken da, men jeg leita han opp på tinder for jeg turte ikke å ta kontakt i butikken.. full klaff, still going strong 4,5 år og en unge seinere:D
 
Finnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine. :p
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.
Jeg fant drømmemannen min på tinder for snart to år siden :) På den tiden har vi rukket å flytte sammen, forlove oss, få et barn, nå er jeg gravid igjen og vi skal gifte oss på nyttårsaften. Har rukket å pusse opp nesten hele huset vårt, kjøpt oss fritidsbolig, bil, båt og firhjuling. Er det en ting jeg ikke angrer på her i livet så er det at jeg tok sjansen på å dra på date med han :Heartred Han var den eneste på tinder som ikke var klein eller skrev om sex. Han var oppriktig interessert i å bli kjent med meg. Er så lykkelig og glad for at jeg fikk han inn i livet mitt:Heartred
 
Møtte mannen min på sukker for 7 år siden ❤️ gift og to fantastiske barn har vi sammen nå ❤️
 
Finnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine. :p
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.
Jeg og samboer møttes via Tinder. Gikk nok ganske fort fra vi møttes første gang, til vi ble kjærester og så til at jeg flyttet inn. Vi venter nå vårt første barn.
Sånn sett var jeg heldig og traff på første forsøk. Har kun vært på date med han :happy: Snakket vel med et par andre på Tinder først, men fant fort ut at kjemien ikke stemte... ble fort stille og vi visste liksom ikke helt hva vi skulle prate om.
Med samboer ble vi begge sittende og sende meldinger til hverandre i timesvis og etterhvert møttes vi på date og snakket på telefon :love7

Så er fullt mulig, men tror det er som flere sier - litt flaks og rett timing.
 
Vi møttes via ett spillselskap, så ikke dating side, men også nettet. Det resulterte i ekteskap og barn :p
 
Møtte min mann på en bar. Men kysset mange frosker både på den baren og andre utesteder før jeg kysset gubben. Så jeg vil tro at uansett hvor man leter etter kjærligheten så kan man møte på noen frosker også. Og tror dessverre at sjansen for et langt og lykkelig ekteskap er like vanskelig å finne på en bar som på tinder.
 
Møtte samboeren min på tinder for 3 år siden, klaffet veldig og nå har vi ei datter på 7mnd og aldri hatt det bedre:Heartred møtte eksen min på byn og det var virkelig ikke lykken, så fant ut at det var like greit over nette:p var veldig direkte og klar på hva jeg ønsket og da forsvant mange gitt!
 
Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).
 
Last edited:
Jeg møtte han som nå er mannen min på Tinder for litt over 4 år siden. Mye gråstein der, men plutselig finner man gull også :D:Heartred
 
Finnes det noen solskinnshistorier fra match og tinder her inne? For mine erfaringer så langt er bare kleine. :p
Samt at jeg har swipet forbi to av exene mine flere ganger på tinder nå... Fisj.

her er det både timderbarn og tinderekteskap:cool:
 
Fest/nachspiel for 6 år siden. Pleide aldri å joine nachspiel og var en av de som alltid dro hjem. Den gangen er jeg glad jeg ble igjen i de mørke timer<3
 
Møtte min på tinder for over 7 år siden :) Absolutt ikke forhold vi så etter noen av oss (hehhhh), men her sitter vi med hus, hund, bil og ei på 3 år ;)
 
Back
Topp