Erfaringer fra ukesutfordringene

Avokado: frukt eller grønnsak?:p
 
Men hva med mengde? En frukt kan være så mangt.. Spiste 100 g mango i dag, teller det? Kan jo ikke sette meg til og spise en hel mango:p
 
Men hva med mengde? En frukt kan være så mangt.. Spiste 100 g mango i dag, teller det? Kan jo ikke sette meg til og spise en hel mango:p
Jo, man må også spise en HEL vannmelon for at det skal telle! :p

Haha...neida! Har faktisk ikke tenkt over akkurat den problemstillinga jeg. Men gjennomsnittsvekta på normale frukter er ca 100 gram. Kan vi ikke si at man må spise ca den mengden av større frukter som mango og meloner for at det skal regnes som "en frukt" da?
 
Jo, man må også spise en HEL vannmelon for at det skal telle! :p

Haha...neida! Har faktisk ikke tenkt over akkurat den problemstillinga jeg. Men gjennomsnittsvekta på normale frukter er ca 100 gram. Kan vi ikke si at man må spise ca den mengden av større frukter som mango og meloner for at det skal regnes som "en frukt" da?
Lurt;-) Jeg er kjempeglad i mango så får sikkert til å spise en hel, men tror ikke shapeupappen blir blid på meg da;-)
 
Lurt;-) Jeg er kjempeglad i mango så får sikkert til å spise en hel, men tror ikke shapeupappen blir blid på meg da;-)
Hihi! Mango kan vel gjøre et bra innhugg i kalorirasjonen den ja ;)
 
Nytt spørsmål, for at det er løping og ikke jogging hva skal tredemølla stå på?:p
Når jeg løper har jeg den på 9.5-13
 
Nytt spørsmål, for at det er løping og ikke jogging hva skal tredemølla stå på?:p
Når jeg løper har jeg den på 9.5-13
Det er vel litt individuelt, du kjenner vel forskjellen selv på jogg og løp? 9.5-13 hørtes ikke helt galt ut iallefall. Trener etter pulsklokka, ikke etter om jeg løper eller ikke. :p Blir litt kunstig når man skal fylle inn. ;)
 
Om jeg kjenner forskjell på jogg og løp? Litt merkelig spørsmål fra deg. Men ja blir jo sliten av begge deler. Følger jo og pulsklokka, og den viser jo gode tall på begge deler. Men såklart er pulsen en god del høyere jo fortere jeg løper.

Spurte bare for lurte på om det var en "regel" på det
 
Om jeg kjenner forskjell på jogg og løp? Litt merkelig spørsmål fra deg. Men ja blir jo sliten av begge deler. Følger jo og pulsklokka, og den viser jo gode tall på begge deler. Men såklart er pulsen en god del høyere jo fortere jeg løper.

Spurte bare for lurte på om det var en "regel" på det

Mente bare om du ikke kjente at kroppen din gikk over i "gallopp"? Tempoet endrer seg jo veldig. Mye mer intesitet, og krever helt annen konsentrasjon enn jogging. Ikke om du kjente det fysisk på pulsen. Var virkelig ikke ment som noe negativt. Pulsklokka nevner jeg fordi jeg også synes det er rart å skulle fylle inn og skille mellom løp og jogg. Noen ganger så har man høy puls selv om man ikke løper. Tror kanskje du leste innlegget mitt litt feil?
 
Om jeg kjenner forskjell på jogg og løp? Litt merkelig spørsmål fra deg. Men ja blir jo sliten av begge deler. Følger jo og pulsklokka, og den viser jo gode tall på begge deler. Men såklart er pulsen en god del høyere jo fortere jeg løper.

Spurte bare for lurte på om det var en "regel" på det
Det kommer litt an på hvor lange bein man har også dette faktisk, hehe... Jeg har det, og jeg går over i løping myyye fortere enn en med lengre bein på samme hastigheter.
 
Super utfordring Nøttelitenitreet. :)
 
Kan en wild card bli med bare for å ha motivasjonen og ha det litt moro ?

Selvfølgig uten poeng eller noe !
 
Lett jogg vil jeg si er at du faktisk kan klare å gå i det tempoet... Vil vel si at løping og "rask jogg" går under løping... Fra 9 kmt på mølla burde gå under løping;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Super utfordring denne uka!! Skulle gjerne vært med, men det skjer hundre tusen ting denne uka så jeg kommer ikke til å Hæ tid:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sunnhetspoengene på denne utfordringen, gjelder det om man holder seg unna alt av godis, fastfood, snacks, søte frokostblandinger osv, eller må man holde seg unna middager som lasagne, pizza osv også?
 
Back
Topp