Erfaringer fra ukesutfordringene

Sunnhetspoengene på denne utfordringen, gjelder det om man holder seg unna alt av godis, fastfood, snacks, søte frokostblandinger osv, eller må man holde seg unna middager som lasagne, pizza osv også?
Snop, brus, kaker o l. Middag får være middag så lenge den ikke består av iskrem.:p
 
Bare en liten kommentar eller spørsmål ang denne ukens utfordring.
Hvorfor er det så mange poeng på å være sunn en dag? Det skal jo for eksempel godt å gjøre å klare å få så mange poeng på treningen...
 
Bare en liten kommentar eller spørsmål ang denne ukens utfordring.
Hvorfor er det så mange poeng på å være sunn en dag? Det skal jo for eksempel godt å gjøre å klare å få så mange poeng på treningen...
Hmm.. kan godt sette ned poengene? Tenkte det ville gi en ekstra motivasjon til å holde seg unna sukkeret.
 
Hmm.. kan godt sette ned poengene? Tenkte det ville gi en ekstra motivasjon til å holde seg unna sukkeret.
Synes det er bra jeg. Nesten alle utfordringene hittil har vært avgjort av hvor mye trening folk har lagt inn. Denne uka vil sunnhet telle mer. Ekstra motiverende å holde seg unna snop. ;)
 
Hmm.. kan godt sette ned poengene? Tenkte det ville gi en ekstra motivasjon til å holde seg unna sukkeret.
Neida, du trenger ikke å sette det ned.
Jeg bare lurte :) Det gir jo en ekstra motivasjon

Jeg får trene litt mere nå og øke poengne mine ;)
 
Liker utfordringen godt. Men kjenner jeg blir skuffet over meg selv når jeg legger inn treningspoeng, da de betyr så lite.... (Vet jo de har betydning når det gjelder vektnedgangen da)
Ønsker meg en bonus i slutten av uka hvis man trener hver dag samme som med frokost og sunnhet . Tenker til senere utfordringer... :)
 
Liker utfordringen godt. Men kjenner jeg blir skuffet over meg selv når jeg legger inn treningspoeng, da de betyr så lite.... (Vet jo de har betydning når det gjelder vektnedgangen da)
Ønsker meg en bonus i slutten av uka hvis man trener hver dag samme som med frokost og sunnhet . Tenker til senere utfordringer... :)
Enig:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Liker utfordringen godt. Men kjenner jeg blir skuffet over meg selv når jeg legger inn treningspoeng, da de betyr så lite.... (Vet jo de har betydning når det gjelder vektnedgangen da)
Ønsker meg en bonus i slutten av uka hvis man trener hver dag samme som med frokost og sunnhet . Tenker til senere utfordringer... :)
En kjempe god ide :)
 
Back
Topp