Erfaring med Letrozol?

Første runde med 5mg femar cd4-9 fikk to gode follicle og ovitrelle sprøyte for å sikre eggløsning. Ingen fulltreffer der.
Andre runde 5mg femar cd4-9 ingen triggershot denne gangen. Venter mens på søndag og har alt testet positivt. Så med prøving i over ett år der jeg er full i pcos så var dette hjelpen for oss. Ser ut som det ble fulltreffer på andre runde. Så sant denne spiren holder fast.
 
Ble gravid andre syklus med letrozol:)
 
ImageUploadedByBV Forum1460709660.664791.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460709682.606394.jpg


Hva tror dere? Disse er vel ikke positive? Eggløsningstestene skal vel være like sterke streker på?
 
Er på andre kur med letrozol nå. Fikk positiv test sist gang, men så kom blødningen..nå er jeg 4 dager for sen, og får slike svaake streker... Blir helt gal, og tror noen ganger at jeg innbiller meg streker, men det et en svaaak en, ikke sant??
Gidder ikke teste med digital før iallefall en ukes tid, siden det har blitt en så dyr hobby
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    852,5 KB · Visninger: 316
Oij, så spennende må få høre når du har testet digital... Dagene går så sakte når man venter på å teste seg her driver jeg selv med disse eggløsning testene. Blir gal av de, to streker hele tiden men aldri nøyaktig like sterke. Er vell pcos'en som spiller inn her
ImageUploadedByBV Forum1461534639.881882.jpg
 
Er på andre kur med letrozol nå. Fikk positiv test sist gang, men så kom blødningen..nå er jeg 4 dager for sen, og får slike svaake streker... Blir helt gal, og tror noen ganger at jeg innbiller meg streker, men det et en svaaak en, ikke sant??
Gidder ikke teste med digital før iallefall en ukes tid, siden det har blitt en så dyr hobby
Har du fått testet?
 
Her er jeg altså 8 dager over, men ingen tegn til TR enda og ikke positive tester
 
hei,

jeg fikk desverre mensen et par dager etter testen, så ble temmelig lei og skuffet :(
Nå er jeg på 3. runde, og er 2 dager før IKM, har testet negativt med billigstrimmel og CB digital i dag... men gir ikke opp håpet helt før mensen kommer, så får vel teste om et par dager om den ikke dukker opp:rolleyes:
 
hei,

jeg fikk desverre mensen et par dager etter testen, så ble temmelig lei og skuffet :(
Nå er jeg på 3. runde, og er 2 dager før IKM, har testet negativt med billigstrimmel og CB digital i dag... men gir ikke opp håpet helt før mensen kommer, så får vel teste om et par dager om den ikke dukker opp:rolleyes:

Krysser fingrene for deg at tr ikke dukker opp. Jeg fikk ikke positiv test på første jenta mi med clearblue digital før jeg var nesten 3 uker på vei. Men hørt at tidligtestene til rfsu skal være bedre og registrerer lavere HCG nivå :)
 
takk for det ;) mener du 3 uker som i 2+3 da eller? Billigstrimlene skal visst være ganske sensitive, som jeg har hørt og?
 
Nei 2-3 uker etter ikm :) noen skiller jo ut HCG saktere enn andre så hos meg ble ikke testen positiv før da :)
 
Hei! jeg er ny her inne så håper det går greit å skrive her.
Jeg har gått på letrozol. Dag 12 var jeg hos gyn fant 3egg I den ene og en I den andre eggstokken. Var på ny hos gyn 14 dag som var idag fikk beskjed om at alle 4 vokser og at jeg mest sannsynlig får eggløsning I helga som kommer.skat til gyn igjen på fredag for å sjekke om noen faller fra. Men det jeg lurer på er. Hva skjer når egg faller fra og hva hvis ingen gjør det? Vil det da si at alle 4 egg sleppes?
Håper på svar med erfaringer og kunnskap. Ikke lett å forstå seg på denne kroppen alltid
 
Hei! jeg er ny her inne så håper det går greit å skrive her.
Jeg har gått på letrozol. Dag 12 var jeg hos gyn fant 3egg I den ene og en I den andre eggstokken. Var på ny hos gyn 14 dag som var idag fikk beskjed om at alle 4 vokser og at jeg mest sannsynlig får eggløsning I helga som kommer.skat til gyn igjen på fredag for å sjekke om noen faller fra. Men det jeg lurer på er. Hva skjer når egg faller fra og hva hvis ingen gjør det? Vil det da si at alle 4 egg sleppes?
Håper på svar med erfaringer og kunnskap. Ikke lett å forstå seg på denne kroppen alltid

Det er vell da du får eggløsning når de slipper, og da du kan bli gravid.. Slippes flere egg, og blir befruktet så blir d vell tvillinger,trillinger osv :)
 
Det er vell da du får eggløsning når de slipper, og da du kan bli gravid.. Slippes flere egg, og blir befruktet så blir d vell tvillinger,trillinger osv :)


Skummle greier. Men vet noen hvor stor sannsynlighet d er at kroppen slepper alle fire? Bør en vente til neste måned?
 
Hehehe har lyst til det men d er jo den faren for flere. du gikk på letrozol? Fikk du flere foliker som var like store? Er det normal å få flere med letrozol?


Jeg går på letrozol ja. det er helt normalt at flere egg "modnes" det betyr ikke at alle slipper likevell :) Det er helt normalt.. Så ville ikke bekymret meg :)
 
Back
Topp