Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på 2pp med letrozol nå og 11 dpo i dag. I går fikk jeg svaaak rosa på g-testen jeg tok, så det ser faktisk ut som om jeg ble gravid alerede på andre runde!
Jeg har også pcos og har ikke hatt el. Mensen har vært veldig ustabil, og jeg hadde bare 2 menstruasjoner i ila. forrige året. Letrozol har fungert kjempebra på meg, og både første og andre pp vokste det seg store, fine follikler og eggløsning fant sted. Jeg har ikke hatt mye bivirkninger annet enn litt magetrøbbel. Det blir ofte litt fart der nede når jeg har tatt pillene.
Av min gyn. har jeg fått beskjed om å ta det i 3 måneder etterhverandre dersom det ikke klaffer innen da – så skulle jeg sjekkes om dosen må økes eller lignende. Men så langt har kroppen respondert kjempebra på enkel kur, så da fortsetter jeg bare slik.
Lykke til med oppstart! Håper tante rød melder seg fort. Som et tips kan det være lurt å kutte karbohydrater en liten uke, det fungerer hvert fall for meg. Da kommer mensen rimelig kjapt!
Her fungerte letrozol (dobbel) i 2 sykluser før jeg var "immun" mot det. Både dobbel og trippel etter det har ikke fungert i det hele tatt
Så kjedelig. va blir neste steg for deg da ? ønsker deg lykke til <3
Da håper jeg TR kommer kjapt og at soldatene er i tipp topp stand. Min kjære måtte også sjekke sine før jeg fikk starte, og der var alt heldigvis veldig bra! Håper du responderer godt på letrozol du også.Høres helt ut som meg det. Hadde også i 2015 2 menstruasjoner, så mao ikke mange sjangser på å bli gravid :/ fikk m 19 februar igjen, men da hadde jeg ikke fått time på kvinneklinikken enda. så ikke noe hjelpemidler i hus da tante meldte sin ankomst Håper bare nå at det ikke går 6 mnd til neste runde. Men forsto det slik at om ikke menstruasjonen kom innen 6-8 uker så skulle jeg settes på provera for å få menstruasjon + letrozol for eggløsning fra dag 3 tom dag 7. må snakke med henne ang de pausemnd når hun ringer med svarene fra hormonprøvene også ville hun at mannens soldater skulle sjekkes før jeg starter på pillene.. Så krysser for at han får time rimelig kjapt
Lykke tilSå bra! Lykke til!
Her er jeg i gang med 3. runde med letrozol, det er i utgangspunktet siste forsøk med letrozol, så håper virkelig det klaffer denne gangen..
Jeg har pcos, og nettopp gått på første kur med Letrozol, dobbel dose. Var inne på innvendig UL en uke etter oppstart, og det hadde fungert kjempebra, en gigantisk sprekkeklar follikel dukket opp på skjermen, så da fikk jeg streng beskjed om å dra hjem og ha samleie med en gang
Er enda for tidlig å sjekke, men krysser fingrene for at den sitter... Leter desp etter tegn hehe...
Hei! Jeg har PCOS og tok første kur med Letrozole denne mnd. Positiv graviditetstest i dag 10 DPO, så her funka det på første forsøk
Masse lykke til!
Gratulerer så masse! Var det enkel eller dobbel kur?
Tusen takk! Det var enkel. Tok fra cd 5-9 og fikk el cd23.
Jeg skal ta det dag 3-7, men venter og venter på tr.... Er på cd43 og ingen tegn skal ta dobbel dose
Tror det er smart å ta det 3-7. Jeg fikk veldig sen el med 5-9 og jeg så i etterkant at de fleste tar 3-7.
Kjedelig å gå å vente på tr Jeg fikk Provera for å starte blødning fordi det ikke var mulig å si noe om og når tr evt kom til å dukke opp. Du kan ikke be om å få det du også?
Var hos gyn for 2 uker siden, og da sa han at det så ut som at tr snart kom... Men 2 uker vil ikke jeg kalle snart! Hvis den ikke kommer snart, så skal jeg ringe å høre! Hadde du noe oppfølging i form av blodprøver og ul mens du tok letrozol?