Erfaring med Letrozol?

Jeg hadde definitivt ringt en av dagene neste uke hvis ikke tr kommer og hørt om å få Provera. Det at det så ut som om tr kom betyr jo ikke nødvendigvis at den gjør det.
Jeg hadde ikke noe oppfølging i det hele tatt, hverken blodprøver eller ul :p Men nå temper jeg da, så da ser jeg jo om jeg har hatt el eller ikke. Hvis ikke hadde jeg bedt om å få tatt blodprøver. Ul tror jeg ikke er så vanlig ved letrozolekurer fordi det er sjelden det modnes mer enn ett egg, i motsetning til Pergo.
Hvor lenge har dere prøvd forresten?


Ja, jeg får prøve å ringe en av dagene! Vi har prøvd siden september ca, eller sluttet på pillen i september. Hadde sykluser på 32-43 dager i starten, men de to siste nå har vært på over 40... Fortvilet
 
Ja, jeg får prøve å ringe en av dagene! Vi har prøvd siden september ca, eller sluttet på pillen i september. Hadde sykluser på 32-43 dager i starten, men de to siste nå har vært på over 40... Fortvilet

Forstår utrolig godt fortvilelsen :Heartred Send meg en pm hvis du har lyst/trenger å prate videre.
 
I gang med andre letrozol kur nå. Første ga el på cd 17/ 18.
Spent på runde to, men gidder ikke teste eller tempe denne gangen.
 
endelig skal jeg begynne med Letrozol :) jeg skal ta 2 tabletter daglig, men det står ikke tidspunkt. Har dere pleid å ta begge tablettene samtidig eller en om morgenen og en på kvelden?
 
Her fungerte letrozol (dobbel) i 2 sykluser før jeg var "immun" mot det. Både dobbel og trippel etter det har ikke fungert i det hele tatt :(

Hvordan oppdaget du at du var "immun"?
Jeg er redd det samme kan ha skjedd med meg.. Funket i 2 perioder ( fikk iallfall EL) og nå i den 3 perioden er jeg 9 dager over ikm, men hverken tr eller positiv test... :(
 
Hvordan oppdaget du at du var "immun"?
Jeg er redd det samme kan ha skjedd med meg.. Funket i 2 perioder ( fikk iallfall EL) og nå i den 3 perioden er jeg 9 dager over ikm, men hverken tr eller positiv test... :(

Tok blodprøve og den viste at jeg ikke hadde hatt EL pluss at jeg var hos gynekologen for å se etter egg.
 
Hvordan oppdaget du at du var "immun"?
Jeg er redd det samme kan ha skjedd med meg.. Funket i 2 perioder ( fikk iallfall EL) og nå i den 3 perioden er jeg 9 dager over ikm, men hverken tr eller positiv test... :(

Tok blodprøve og den viste at jeg ikke hadde hatt EL pluss at jeg var hos gynekologen for å se etter egg.
 
Hvor mange dager etter siste Letrozol tablett fikk dere eggløsning?

Skal ta siste i morgen :) bare håper jeg rekker el før mannen reiser offshore neste tirsdag!
 
Hvor mange dager etter siste Letrozol tablett fikk dere eggløsning?

Skal ta siste i morgen :) bare håper jeg rekker el før mannen reiser offshore neste tirsdag!

Jeg tok letrozol dag 3 til og med 7, og fikk el på dag 24. Så d blir vel 17 dager etter siste pille:)
 
Hvor mange dager etter siste Letrozol tablett fikk dere eggløsning?

Skal ta siste i morgen :) bare håper jeg rekker el før mannen reiser offshore neste tirsdag!
Tok fra dag tre til sju. Første runde fikk jeg el dag 18/19 denne runden dag 14/15:)
 
Takk jenter! Har dere brukt el tester eller tatt blodprøver for å bekrefte el? Jeg skal ikke ta noen blodprøver men vurderer å kjøpe el tester ...

Kunne også tempe, var god på det før men har gitt opp litt :)
 
Takk jenter! Har dere brukt el tester eller tatt blodprøver for å bekrefte el? Jeg skal ikke ta noen blodprøver men vurderer å kjøpe el tester ...

Kunne også tempe, var god på det før men har gitt opp litt :)

Jeg tempet og tok el-tester for å finne el, ingen blodprøver på meg heller:)
 
Da har jeg vært gjennom 3 runder med dobbel letrozol kur. Fikk EL de første to rundene, men på 3 runde gav det ikke EL.. Så da blir det henvisning til ivf for meg.
Ønsker dere lykke til videre og håper dere lykkes med letrozol :)
 
Hvordan gikk det? :)

Mens kom men er inne i neste syklus. Tok ikke tablettene denne syklusen. Puppene VERKER! Men det gjør de nesten hver syklus. Er så irriterende
 
Jeg fikk menstruason 13/3 og begynte på letrozol (to tbl) på dag 3-7 og brukte fertilitetsmonitor også denne syklusen, fikk høy på dag 12 og 13 og maks på 14 og 15 og høy igjen på dag 16. Jeg hadde skikkelig menssmerter i mage og korsrygg på dag 14 og 15 og hadde samleie natt til dag 13, på dag 14 og 15 :) etter det har jentungen tatt opp mesteparten av tida både på dagtid og kveld :p så får håpe dette har holdt denne syklusen. Kommer til å ta test 10 eller 11 april. Dersom det ikke går denne syklusen så skulle vi diskutere videre hva vi eventuelt gjør. Så veldig spent, for vil helst slippe IVF om jeg kan :)
 
Når fikk dere el ved bruk av letrozol? Har tatt dobbel dose dag 3-7. Er på på dag16 og ingen el...
 
Back
Topp