Ja. Super! Leker med de og er veldig flink 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som dere utfyller hverandre ganske braLike flink, men vi er ikke like: Veldig ofte er det meg som lager nye regler og rutiner, men han er flinkere enn meg til å følge dem opp. Han er flinkere til å huske avtaler og treningstider, mens jeg har best oversikt over klær og utstyr. Jeg finner ut hvilken solkrem som er "best," men han husker å smøre ofte nok.
Akkurat som her. I tillegg er han litt mer lat og sløv med rutiner. Mer tv og utskeielser, for at han skal få slappet av litt ekstra på sofaen.Nei, absolutt ikke. Altså han er omsorgsfull, og liker å holde på mest mulig med barna, og har selvfølgelig aldri hatt problemer med mat eller bleieskift. Men det er jeg som holder oversikt, tar ansvar, vet hva de trenger, oppdager når de får nye behov, vet nøyaktig hva de forstår og ikke forstår, samarbeider med skole og barnehage, sørger for at hverdagen går på skinner, osv.
Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! ☺Det synes jeg han erMen på hver vår måte! Han er kjempeflink til å ordne praktiske ting (flasker/sterilisere disse, rydde, vaske klær) og til å ta han på natt og stå opp med han, flink til å leke og legge til rette for at jeg har overskudd til å gjøre en best mulig jobb med gutten vår når jeg er i permisjon. Det er jeg som ordner det meste av andre praktiske ting som mat, helsestasjon, innkjøp til gutten vår. Vi begge leker og synger for han, men forskjellige leker og sanger
![]()
HahahaLangt i fra. Han aner ikke rutinene hennes, hvilke bleier hun bruker eller noe. Men jeg er kjempeflink, hurra for meg![]()