Er pappaen like flink?

han er kjempeflink til fryktelig mye, men vi er ikke alltid enige i selve utførelsen.. :p
Han er raskere til å "ta fri" enn jeg er.

Han er kjempegod når han først setter igang og har mini.:-) men med en syk far og en hund som bor hos faren (vi kan ikke ha hund her vi bor) blir det fort til at jeg må ta mesteparten. Faren er veldig flink til å ringe og vil ha gubben bort de gangene gubben har mini slik jeg kan gjøre andre ting. Og da er det helst den kom for 5 min siden:-/. Men nå er han på sykehuset så da får gubben litt mer mulighet til å være med mini uten å måtte på samme måte springe til faren x flere ila dagen.

Ja han er super :) bedre enn meg på noen områder, som feks å dra de med ut på fotballbanen/sykkeltur/lekeplassen og sånne ting :p ikke minst det å ta de om natten og stå opp med dem om morgenen :) :) men jeg er nok litt bedre på den primære omsorgen, som feks klær etter vær, når de er syke, hva de trenger å ha med seg på overnatting/bhg/skole! ;)

Min mann sier rett ut at babyer får han liksom ikke til, så når barna er nyfødte og frem til et par år har nok jeg hovedansvaret. Når de har vokst litt til er han fantastisk:happy:.
Det gjør min og.

Back
Topp