Er pannekaker middag?

Nei for meg er det ikke middag :) Men liker det, så kan ha det til frokost eller lunsj i helgen en gang i blant :)

Absolutt.. Pleier å spise pannekaker med blåbær syltetøy og flesk eller pannekaker med syltetøy og tomatsuppe..

Ja, en sjeeeelden gang kan det få lov å være middag. Tenkte å prøve meg på - hold dere fast - blodpannekaker(!!) en dag. Da begynner vi å snakke middag. Kan ikke si jeg gleder meg, men tenker å prøve. Skal visst være veldig godt også er det jo så rikt på jern. Jenta vår vil ikke ha kjøtt, så tenkte det kunne være et godt alternativ. Wish me good luck:D

Last edited:
Åja, fullbyrdes med blåbærsyltetøy og bacon ;)

Ja og hjemme hos meg som liten brukte vi å steke pølsebiter og bacon og ha inni pannekakene..vanvittig godt

Lager pannekaker med havremel, og blåbærsyltetøy på ;) Eller gratinerte pannekaker med ost og skine/kjøttdeig

Ja det er middag...er vant med å steke bacon og pølser til og ha inni pannekakene og spise

Ja, definitivt middag! :) Pleier å gjøre de litt grovere, så er de mer mettende! :)

Ja, her er det det.
Mannen vil ha tomatsuppe til også, så han får det.
Vi spiser det ofte med bacon til, eller syltetøy/sukker. :)

Pannekaker med blåbær, bacon og sukker ♡♡ ja. Middag. Ikke en særlig sunn en, men middag likevel :p

Fleskepannekaker og blåbærsuppe.
Kan det bli bedre? Selvsagt er det middag

Ja her er det middag :)
Middag da jeg vokste opp var først gul ertesuppe og så pannkaker med bacon, sukker og sitronsprut :) Etter at jeg flyttet hjemmefra kuttet jeg ut suppe først. Mannen bruker sukker og syltetøy på pannekakene.

Back
Topp