Er navnet offentliggjort?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere som har funnet navn (og som ikke har født), vet alle hva barnet skal hete eller holder dere det hemmelig til etter fødsel?

Vi har enda ikke blitt enige om navn :P

Ikke blitt enige om navn enda. Begynner å bli litt små-stressa av å tenke på det. Må prøve å ha det klart til snuppa kommer om ca 3 uker! :)

Har ikke bestemt oss for navn ennå. Ser ikke ut som vi klarer og bli enige heller

Åh, nå puster jeg lettet ut når jeg ser dere er flere som ikke har bestemt seg enda :P Trodde vi var de eneste her!

Vi har bestemt oss, men holder det hemmelig :)

Han får ikke navn før han er født:). Stresser ikke med det heller:).

Vi blir aldri enige :p så vi bestemmer det nok ikke før hun er ute. Målet er at navnet skal være bestemt før vi reiser hjem fra sykehuset.

Vi blir aldri enige :p så vi bestemmer det nok ikke før hun er ute. Målet er at navnet skal være bestemt før vi reiser hjem fra sykehuset.
Det er sikkert lurt. Da vi kom hjem med første, het hun "baby" :p likte ikke det helt, ble litt rart, så er glad vi har et navn nå.

Vi har kun sagt det til våre foreldre og søsken :) ingen andre vet det ennå. Tenkte å holde det hemmelig helt til hun er født.

Vi har bestemt navn og det er offentlig :) vi er så stolte over det, og at vi ble enige :p

Vi har to-tre navn som vi begge liker godt. Vi kommer nok ikke til å velge før han er født. Litt spent på om det kommer til å bli et naturlig valg eller om vi kommer til å være uvisse som nå!

Noen veldig få har fått høre alternativene våre underveis, men jeg liker best at folk får vite den endelige avgjørelsen først etter fødselen. Kanskje fordi de da umiddelbart må slå seg til ro med vårt valg, i stedet for å kommentere hva de selv liker o.l.

Vi tror vi har bestemt oss :p men i tilfelle vi ombestemmer oss når vi ser han, så har vi ikke fortalt det til andre :) så det blir nok offentliggjort når vi offentliggjør at han er kommet til verden:joyful:

Vi har egentlig holdt det for oss selv helt til i går, men da satt vi sammen med 4åringen hjemme og hadde en ordentlig samtale om disse navnene. Vi skulle alle tre si hva vi ville han skal hete, og meg og min kjære sa det navnet vi har bestemt oss for. Og da sa såklart storesøster også det ;) Spurte om hun hadde lyst til å bestemme hva lillebror skal hete, og hun ble jo da EKSTREMT stolt og føler at det er henne som har bestemt ;) :p Hehe! Så nå er det out in the open, for hun klarer ikke å holde det hemmelig ;)

Back
Topp