Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe navn klart her, nei. Har hatt en short list, men har strøket ut alle... så begynner på nytt relativt ofte. Vanskelig med navn..
Vi lånte en navnebok på biblioteket, gikk igjennom alternativ og noterte ned på hver våre lister hva vi syntes var fint. Så gikk vi igjennom hverandres lister og satte kryss ved navnene vi mente ikke var aktuelle. Kanskje det kan hjelpe?Vi klarer ikke engang å finne forslag til navn.. tipper han går under navnet "lillebror" en stund etter fødsel.. nå har jeg det dilemmaet at jeg ikke aner hva jeg skal skrive på "fra:" på julegavene... luksusproblem
Vi lånte en navnebok på biblioteket, gikk igjennom alternativ og noterte ned på hver våre lister hva vi syntes var fint. Så gikk vi igjennom hverandres lister og satte kryss ved navnene vi mente ikke var aktuelle. Kanskje det kan hjelpe?
(Her hjelper det ikke når jeg stadig endrer meningog her vil jeg det skal kunne utales greit på fransk og engelsk i tillegg, som luker ut en del alternativer helt av seg selv)