Er navnet offentliggjort?

Familien min og bestevenninen min vet hvilket navn vi har tenkt mest på, men å bestemme oss gjør vi ikke får lille er ute da det blir litt unaturlig for meg. :-)

Vært åpen om de to mulighetene for å minimere forslag fra andre. De kommer med noen for det. Utrolig synes jeg. Ville vi ha Alexander så hadde vi vel tenkt på det selv liksom.. Står mellom Oliver og Edvard :) kanskje begge :)

Vi har bare fortalt hva vi liker.. men vi vet ikke selv enda hehe... er ett navn vi liker men er ikke sikker før vi ser han live :)

Vi har bestemt navn og alle vet det, men sier også at vi får se når hun kommer, kan jo hende det navnet vi har ikke passer på ho i det hele tatt :)

Sist hadde vi 4 alternativer men bestemte oss ikke før han var født. Denne gangen har kommende storebror bestemt hva hun skal hete så d er kjent for de nærmeste :-)

Det er ingen hemmelighet :)

Hemmelig her til manges fortvilelse:-P Orker ikke så mange meninger, og de unngås når det blir offentliggjort sammen med fødsel:-)

Navnet er klart, men bare vi som vet det. De andre er så spente at de holder på daue og har gjettekonkurranse. Ganske underholdende faktisk :p

Bestemt oss, men ikke delt det meg noen (:

Vært åpen om de to mulighetene for å minimere forslag fra andre. De kommer med noen for det. Utrolig synes jeg. Ville vi ha Alexander så hadde vi vel tenkt på det selv liksom.. Står mellom Oliver og Edvard :) kanskje begge :)
Nydelige navn :)
Hemmelig her til manges fortvilelse:p Orker ikke så mange meninger, og de unngås når det blir offentliggjort sammen med fødsel:)
Det er ganske lurt, da vi luftet forslag og tanker rundt navn for lenge siden (i sommer) trodde alle at deres mening veide tungt :p og de kom med negative reaksjoner på enkelte navn. Så derfor holder vi det hemmelig så får de bare godta navnet :)

Back
Topp