Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige navnVært åpen om de to mulighetene for å minimere forslag fra andre. De kommer med noen for det. Utrolig synes jeg. Ville vi ha Alexander så hadde vi vel tenkt på det selv liksom.. Står mellom Oliver og Edvardkanskje begge
![]()
Det er ganske lurt, da vi luftet forslag og tanker rundt navn for lenge siden (i sommer) trodde alle at deres mening veide tungtHemmelig her til manges fortvilelseOrker ikke så mange meninger, og de unngås når det blir offentliggjort sammen med fødsel
![]()
Samme her!Vi blir aldri enigeså vi bestemmer det nok ikke før hun er ute. Målet er at navnet skal være bestemt før vi reiser hjem fra sykehuset.
Same her! Her brukar vi navnet, babyen eller lillebror både heime og ute.Vi har bestemt navn og det er offentligvi er så stolte over det, og at vi ble enige
![]()
Vi har ikke bestemt ossÅh, nå puster jeg lettet ut når jeg ser dere er flere som ikke har bestemt seg endaTrodde vi var de eneste her!