Går dere bevisst inn for å kle jentene deres i kjole og rosa, og guttene deres i blått og camo -- eller er det "samma det"? Tror dere at klesvalg fra foreldre, er med på å forme små barns personlighet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har arvet mye utetøy (type har hatt fire vinterdresser i str 98 hengende) til ungene. Tre av dem er rosa, så den som er svart og gul har jeg spart så lillebror kan ha den når han blir så stor jeg må ærlig innrømme at det strider litt imot å sende minsten ut i knallrosa dress (for meg altså) rosa detaljer på tøy går fint, men knallrosa dress som den ene er strever jeg litt medVi har noen klær som er skikkelig guttete eller jentete (skjorter til gutt, kjoler til jente) og masse klær i ulike farger som passer til begge kjønn. Glad vi fikk gutt først og jente etterpå. Arvet masse yttertøy til gutt som hun nå kan arve videre. Tror ikke jeg hadde gjort motsatt og sendt ut en gutt i rosa parkdress.
Vi er ikke i mål enda, men dette har vi snakket masse om og vi har jo handlet inn noeGår dere bevisst inn for å kle jentene deres i kjole og rosa, og guttene deres i blått og camo -- eller er det "samma det"? Tror dere at klesvalg fra foreldre, er med på å forme små barns personlighet?
Har du spurt deg selv hvorfor du strever med det?Vi har arvet mye utetøy (type har hatt fire vinterdresser i str 98 hengende) til ungene. Tre av dem er rosa, så den som er svart og gul har jeg spart så lillebror kan ha den når han blir så stor jeg må ærlig innrømme at det strider litt imot å sende minsten ut i knallrosa dress (for meg altså) rosa detaljer på tøy går fint, men knallrosa dress som den ene er strever jeg litt med