Er disse barnestolene fra IKEA stødig?

Er helt grei, men pga måten beina står på så snubler folk i den hele tiden (Er mye større på bunnen enn på topp).
Har en stående i boden for når vi trenger en ekstra stol, men foretrekker tripp trapp veldig i det daglige.
 
Er helt grei, men pga måten beina står på så snubler folk i den hele tiden (Er mye større på bunnen enn på topp).
Har en stående i boden for når vi trenger en ekstra stol, men foretrekker tripp trapp veldig i det daglige.

Kan signere det med å snuble i den hele tida. Har en sånn på hytta vi leier, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kjørt tærne inn i den. :hilarious:


Ellers en ok stol da. Ville ikke hatt den hjemme, liker ikke utseendet. :p
 
Digger den stolen der. Lett å vaske! I motsetning til Tripp trapp-stolen. Så frem til frøkna spiser litt penere, får Antilop stå:)
 
Å min var vel 5,5 -6 år.
Tror egenelig mine var godt over fire, det var bie med å bli 15 kg for å sitte i beltestol. Og jeg snur dem ikke før de kan det
 
Digger den stolen der. Lett å vaske! I motsetning til Tripp trapp-stolen. Så frem til frøkna spiser litt penere, får Antilop stå:)

Enig. Digg å kunne hive hele stolen inn i dusjen :D
Også er det lette å putte i bilen, bare å ta av beina.
 
Hmm, ser det så og si er utelukkende gode tilbakemeldinger på stolen, det høres bra ut:smug:;) Men ser mange her sverger til tripp trapp stol. Den ser jeg, som det poengteres her, kan brukes i mange år, så det skal vi definitivt vurdere. Ser at man da kan bruke babystol newborn å montere på også, noe som kan være praktisk til senere..greit å tenke litt langsiktig og praktisk xsmile9xsmile9:joyful:
 
Jeg synes stolen er ganske ålreit, men min 2,5-åring trives ikke så godt i den lenger.
Har tripp trapp hjemme, og bruker Ikea-stolen på hytta og hos noen av besteforeldrene.
 
Vi har begge deler, hovedsaklig brukt tripp trapp, men ikea-stolen er super til besøk (både besøk vi har og når vi reiser bort). Mini begynte å klatre opp og ned selv og satt uten bøyle fra han var rundt 1,5 år, så nå er det bare tripp trappen vi bruker :)
 
Hmm, ser det så og si er utelukkende gode tilbakemeldinger på stolen, det høres bra ut:smug:;) Men ser mange her sverger til tripp trapp stol. Den ser jeg, som det poengteres her, kan brukes i mange år, så det skal vi definitivt vurdere. Ser at man da kan bruke babystol newborn å montere på også, noe som kan være praktisk til senere..greit å tenke litt langsiktig og praktisk xsmile9xsmile9:joyful:
Vi har tripptrapp-stol til eldste, nettopp kjøpt en brukt til yngste.
Vi kjøpte aldri et slikt "opplegg" til tripptrapp-stol (med bøyle, sele, brett osv), men vi hadde newborn seat. Det ble brukt et par ganger med minsten, ellers lite brukt.
Eldste brukte denne ikea-stolen til hun kunne sitte i tripptrapp uten noe, det samme med minsten :)
 
Hatt den til alle 3 og vi har likt den :happy: Synes den er stødig og god :)
 
Vi har tripptrapp-stol til eldste, nettopp kjøpt en brukt til yngste.
Vi kjøpte aldri et slikt "opplegg" til tripptrapp-stol (med bøyle, sele, brett osv), men vi hadde newborn seat. Det ble brukt et par ganger med minsten, ellers lite brukt.
Eldste brukte denne ikea-stolen til hun kunne sitte i tripptrapp uten noe, det samme med minsten :)

Hvis vi kjøper tripp trapp nå må vi nok kjøpe med sele, bøyle osv da hun ikke er så veldig stor enda...Men ser den at det ikke nødvendigvis er et must når de er litt eldre :) Skal sjekke litt ut på finn etter en fin brukt tripp trapp stol :D Leter man så finner man stort sett et eller annet godt og brukbart der og:D
 
Hvis vi kjøper tripp trapp nå må vi nok kjøpe med sele, bøyle osv da hun ikke er så veldig stor enda...Men ser den at det ikke nødvendigvis er et must når de er litt eldre :) Skal sjekke litt ut på finn etter en fin brukt tripp trapp stol :D Leter man så finner man stort sett et eller annet godt og brukbart der og:D

Jeg hadde glatt hatt både tripp trapp og antilop stolen fra Ikea:) jeg tenker dog at om du kjøper tripp trapp så er det sansynligvis lite bots med newborn sete nå, jenta di er vell noen mmd gammel nå? Tenker det i så tilfelle holder å kjøpe bøylen til den:) vi er veldig fornøyd med matbrettet også da:)

Liker veldig godt tripp trappen til daglig bruk, men antilop stolen fra Ikea er svinbillig, og så utrolig praktisk feks ute på terrassen eller ta med seg om man blir invitert på middag etc;-)
 
Jeg hadde glatt hatt både tripp trapp og antilop stolen fra Ikea:) jeg tenker dog at om du kjøper tripp trapp så er det sansynligvis lite bots med newborn sete nå, jenta di er vell noen mmd gammel nå? Tenker det i så tilfelle holder å kjøpe bøylen til den:) vi er veldig fornøyd med matbrettet også da:)

Liker veldig godt tripp trappen til daglig bruk, men antilop stolen fra Ikea er svinbillig, og så utrolig praktisk feks ute på terrassen eller ta med seg om man blir invitert på middag etc;-)

Enig

Kjøp ikea stolen, ogsp kan du bruke tida til å finne en fra finn uten å måtte stresse med det. Den ikea-stolen vil uansett komme til nytte om dere kan ha den hos besteforeldre, ta med på hyttetur eller om dere planlegger flere barn. Da kan eldste fortsette med Tripp trapp mens den yngste sitter ikeastol ;) den tar lite plass, så også fin å ha i bod osv. I tilfelle man får besøk med småbarn og trenger en ekstra stol.
 
Jeg hadde glatt hatt både tripp trapp og antilop stolen fra Ikea:) jeg tenker dog at om du kjøper tripp trapp så er det sansynligvis lite bots med newborn sete nå, jenta di er vell noen mmd gammel nå? Tenker det i så tilfelle holder å kjøpe bøylen til den:) vi er veldig fornøyd med matbrettet også da:)

Liker veldig godt tripp trappen til daglig bruk, men antilop stolen fra Ikea er svinbillig, og så utrolig praktisk feks ute på terrassen eller ta med seg om man blir invitert på middag etc;-)

Ja den fra IKEA koster ikke mer enn at man uansett kan kjøpe den så har man den.... lettvint å ta med seg overalt som du skriver ja, godt poeng :) Da gir jeg den et forsøk og så kan vi evt. heller bytte over til tripp trapp etterhvert som IKEA-stolen blir for liten:joyful::joyful:
 
Back
Topp