Er disse barnestolene fra IKEA stødig?

Enig

Kjøp ikea stolen, ogsp kan du bruke tida til å finne en fra finn uten å måtte stresse med det. Den ikea-stolen vil uansett komme til nytte om dere kan ha den hos besteforeldre, ta med på hyttetur eller om dere planlegger flere barn. Da kan eldste fortsette med Tripp trapp mens den yngste sitter ikeastol ;) den tar lite plass, så også fin å ha i bod osv. I tilfelle man får besøk med småbarn og trenger en ekstra stol.

Mange gode argument her;);) Da blir det ikea-stolen nå til å begynne medxsmile9xsmile9:joyful: Har sett litt mer på den og syns den ser veldig likandes ut, og så mye god omtale som den har fått her så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den;) Takk for hjelpen med valg av stol, da slipper jeg å bruke mer tankekraft på det, hahah:D:laughing001
 
Ja den fra IKEA koster ikke mer enn at man uansett kan kjøpe den så har man den.... lettvint å ta med seg overalt som du skriver ja, godt poeng :) Da gir jeg den et forsøk og så kan vi evt. heller bytte over til tripp trapp etterhvert som IKEA-stolen blir for liten:joyful::joyful:
Her er det mange som gir bort slike ikeastoler, vi fikk vår :p
 
Ja den fra IKEA koster ikke mer enn at man uansett kan kjøpe den så har man den.... lettvint å ta med seg overalt som du skriver ja, godt poeng :) Da gir jeg den et forsøk og så kan vi evt. heller bytte over til tripp trapp etterhvert som IKEA-stolen blir for liten:joyful::joyful:

Vi har i alle fall merket at det har vært et problem i div familieselskap og middager at det ikke er alle steder vi har hatt stol, og tripp trappen er jo heller ikke den enkleste å drasse med seg. Har faktisk vudert antilop stolen selv til det formålet:)
 
Back
Topp