Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også ampicillin, men fikk beskjed hos apoteket om at dem hadde ikke det i norge. Kun til inkeksjon. Og det kunne hun ikke bytte til.Hvilken medisin har dere fått utskrevet? Jeg har fått ampicillin
Her også! Så jeg har bedt de to ganger om å gi ny resept, men legen svarer ikke. Skikkelig irriterende.Jeg fikk også ampicillin, men fikk beskjed hos apoteket om at dem hadde ikke det i norge. Kun til inkeksjon. Og det kunne hun ikke bytte til.
Jeg fikk mail idag om og få ny. Da skrev di at jeg skulle sjekke om vi hadde tarivid eller ciproxin i norge. Tarivid vet jeg finnes men den sies og være sykt sterk så vet ikke om jeg vil ha denHer også! Så jeg har bedt de to ganger om å gi ny resept, men legen svarer ikke. Skikkelig irriterende.
Skriv gjerne hva du finner utJeg fikk mail idag om og få ny. Da skrev di at jeg skulle sjekke om vi hadde tarivid eller ciproxin i norge. Tarivid vet jeg finnes men den sies og være sykt sterk så vet ikke om jeg vil ha den
Ciproxin finnes i Norge, en ekstremt sterk kur som gjerne brukes som "siste utvei" når ingenting annet virker. Så den ville jeg brukt med varsomhet. Jeg brukte den en gang mot urinveisinfeksjon etter at to andre kurer sviktet, og den tok veldig på magen min. Uvi'en forsvant da heldigvis.Jeg fikk mail idag om og få ny. Da skrev di at jeg skulle sjekke om vi hadde tarivid eller ciproxin i norge. Tarivid vet jeg finnes men den sies og være sykt sterk så vet ikke om jeg vil ha den
Fikk resept på tarivid. Så får man se om den finnes i norgeCiproxin finnes i Norge, en ekstremt sterk kur som gjerne brukes som "siste utvei" når ingenting annet virker. Så den ville jeg brukt med varsomhet. Jeg brukte den en gang mot urinveisinfeksjon etter at to andre kurer sviktet, og den tok veldig på magen min. Uvi'en forsvant da heldigvis.
Fikk resept på Tarivid. Dem hadde ikke hørt noen få store bivirkninger av den. Og gitt den til flere i norge. Så får bare prøveSkriv gjerne hva du finner ut
Hvilken medisin har dere fått utskrevet? Jeg har fått ampicillin
Vet ikke om du har fått svar på denne. Men jeg sendte inn prøve i fjor på denne tiden, etter å ha opplevd 2 MA i mellom uke 7 og 10. Ble gravid på første forsøk etter AB-kur, men mistet i MA. Ble deretter satt på Prednisilon og Albyl-E til neste forsøk, og er nå gravid 15+5.Noen som har sendt inn prøve som har svangerskap som ender opp i MA rundt uke 7? Har nå hatt tre MA på ett år, alle i uke 7.. Opplever ingen "støtte" fra st Olavs, annet enn at det er dumt og uflaks.. (Har fått ett barn fra samme uttak tidligere, til info)
Vi har fått svar fra Serum på mens - og sædprøven, men jeg forstår ikke helt hva de har funnet?
Mensprøven; The Microbiota test results are now available and the menstrual sample are indicative of a moderate anaerobic dysbiosis.
Sædprøven; The semen sample results are indicative of minor dysbiosis with opportunistic anaerobes predominance.
Begge skal gå på Zinadol 500 mg tabletter. De skal tas to ganger daglig i 7 dager. Mannen skal i tillegg gå på Flagyl 500 mg tabletter, to ganger daglig i 7 dager. Tror zinadol (gresk) er det som heter Zinnat på dansk, har ikke funnet ut det norske navnet. De anbefaler også at vi tar probiotika to ganger om dagen. Håper noen kan hjelpe med å tyde
Hei
Fant du ut av det norske navnet? Hva tok du? Of har du lykkes
Hei
Hei
Måtte du betale for resept også? I så fall, hvor mye?jeg skulle også egentlig gå på zinadol, men det hadde ikke apoteket her, så jeg sendte Mail og fikk det som heter «keflex» i stedet!
Måtte du betale for resept også? I så fall, hvor mye?
Ok, takk for svarnei betalte ingenting for det