Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk alt på sammeBare et lite spørsmål, både jeg mannen må gå på kur nå, men får jeg ut medisinene for både meg og han på resepten jeg har fått?
Vi fikk alt på samme
Den burde jo komme snart, er jo en stund siden du fikk svarOkey, så bra [emoji1] Håper bare den snart kommer!
Ikke akkurat i samme situasjon som deg, men min opplevelse kan være relevant likevel. Hadde fire mislykkede forsøk før kur, gravid på forsøket rett etter kur. Nå har jeg akkurat vært gjennom søskenforsøk og ble gravid på første innsett. Ingen ny kur imellom, så tror basseluskene er borteEr det noen her inne som har gått på kur men som ikke fikk innsett før lenge etter?
Tenkte i forhold til hvor lenge kuren er effektiv, de sa jo ca seks måneder på Serum, men virker som de fleste får innsett rett etterpå. Det var jo planen her og, men så ville liver/verde/skjebnen det annerledes..
Åh, spennende! Hvor lenge er det siden kur da? Må jo være en god stund..Ikke akkurat i samme situasjon som deg, men min opplevelse kan være relevant likevel. Hadde fire mislykkede forsøk før kur, gravid på forsøket rett etter kur. Nå har jeg akkurat vært gjennom søskenforsøk og ble gravid på første innsett. Ingen ny kur imellom, så tror basseluskene er borte
April/mai 2016Åh, spennende! Hvor lenge er det siden kur da? Må jo være en god stund..
Så flott! Det gir jo masse håpApril/mai 2016
Er det noen her inne som har gått på kur men som ikke fikk innsett før lenge etter?
Tenkte i forhold til hvor lenge kuren er effektiv, de sa jo ca seks måneder på Serum, men virker som de fleste får innsett rett etterpå. Det var jo planen her og, men så ville liver/verde/skjebnen det annerledes..
Hadde du noen spesiell dag i syklus du startet på da eller bare tok du den?Jeg gikk på kur sept/okt 2017 og hadde innsett januar 2018 og ble gravid. Så noe slingringsmonn er det nok
Jeg hadde ingen deadline på å rekke innsett, men prøvde å time den etter at jeg tok dem mellom blødningene. Innbilte meg at det skulle hjelpeHadde du noen spesiell dag i syklus du startet på da eller bare tok du den?
Okei så fint å høre historier at dette fungererJeg hadde ingen deadline på å rekke innsett, men prøvde å time den etter at jeg tok dem mellom blødningene. Innbilte meg at det skulle hjelpe
Flott Da har jeg fremdeles håpetJeg gikk på kur sept/okt 2017 og hadde innsett januar 2018 og ble gravid. Så noe slingringsmonn er det nok
Er det noen her inne som har gått på kur men som ikke fikk innsett før lenge etter?
Er det pga fare for fosterskader man må være ferdig med kuren før innsett? Man kan jo vel gå på antibiotika selvom man er gravid? Er det typen antibiotika som gjør det?
Okey, da får vi bare satse på vi kommer et godt stykke iallefall! Vet ikke når jeg får begynt på det hellerStår at man ikke skal bruke den ene av disse ved graviditet hvert fall. Mulig begge to. Så de anbefaler jo heller kort kur å avbryte om man får innsett før kuren er ferdig.
Hvor lenge varer disse antibiotika kurene dere har tatt og hva heter antibiotikaen? Ser at noen har gått på kuren uten å ha sendt prøve ned til Aten, var legen vanskelig å be?