Kan vel egentlig signere på alt du sier! Vi er en veldig fruktbar familie. Eneste er at min fruktbarhet sank pga EXU i 2012. Så nå er jeg veldig spent på når det klaffer igjen. Har første EL nå etter SA for litt over 2 uker siden, har en mistanke om venstreside siden jeg har mye vondt inni den siden og i lysken. Håper håper!Hehe samme her . Sjekka egga mine og hadde masse fine egg igjen . Og blir gravid raskt . Moren min har samme greie og ble gravid med spiral i en alder av 44 . Attpå til blitt gravid masse ganger opp gjennom tiden . Dog ikke beholdt alle da. Så vi er fruktbare . Det jeg tenker mest på er jo alderen min når barnet er 10 år , 16 år osv samtidig har jeg jo mange venner som har godt voksne foreldre . Endten fordi de er attpåkladder eller at de fikk barn sent .
Jeg har jo hvert så utrolig glad for at foreldrene mine fikk meg meg når de var 18 . Jeg har jo fortsatt litt besteforeldre igjen og husker oldeforeldrene mine på begge sider . Og barna mine har fått masse del i det . Det blir værre med siste for nå har vi hatt et par dødsfall i oldeforeldre rekken . Så sånn sett synes jeg det kan føles litt leit .
Mamma fikk min lillesøster når hun var 43 så det ble siste i reka der, mormor fikk sin siste i en alder av 48 og alder på foreldre har aldri vært en betydning i vår familie i hvert fall men ja, eneste er jo kjipt at bestemødre/fedre er jo i slutten av 60 årene, men de er heldigvis friske i kropp og til sins
Vi har to eldre barn, gutt 19, jente 13 også fikk vi han lille i 2023 og nå vil jeg at han skal ha en søsken også. Vil ikke at han skal føle seg helt alene siden de andre er så store 

tråden var klippet så kort som mulig , så prøvde vi med spiral med lang tråd . Så når syklusen min var nære så er jo tappen langt nede . Så sa han at jeg skulle ta den ut . Så får det vare skje . Du får komme med litt sånne snuske fristelser . Som jeg kunne gjort med min . Det er ikke sikkert dette er noe for dere , men her har det funka litt med å selge han tjenester . Hvis jeg kan få gå gravid en siste gang , skal jeg suge pikken din så og så mange ganger . Vaske huset i bare t skjorte osv gjøre litt sånne ting for å piffe og friste . Prøver å få svigerinna og brodern min på gli for hun vil ha, men ikke broderen . Også er det jo slik at mannfolka endrer ofte mening når det først har skjedd . Så du kan si du slutter på prevensjon , si det til han . Vil han ha mus så får han ta hele pakka
Du er morsom! Men jeg forstår godt hva du mener for de er ganske enkle. Glemmer litt prevensjon når de er i økten. Tenker med feil hode
Vi pleier å hoppe av i svingen, men jeg får jo lett håp, men enda har jeg ikke blitt gravid på denne måten etter ett års tid selv om jeg vet jeg er fruktbar. Egentlig en veldig slitsom situasjon