Kan vel egentlig signere på alt du sier! Vi er en veldig fruktbar familie. Eneste er at min fruktbarhet sank pga EXU i 2012. Så nå er jeg veldig spent på når det klaffer igjen. Har første EL nå etter SA for litt over 2 uker siden, har en mistanke om venstreside siden jeg har mye vondt inni den siden og i lysken. Håper håper!Hehe samme her . Sjekka egga mine og hadde masse fine egg igjen . Og blir gravid raskt . Moren min har samme greie og ble gravid med spiral i en alder av 44 . Attpå til blitt gravid masse ganger opp gjennom tiden . Dog ikke beholdt alle da. Så vi er fruktbare . Det jeg tenker mest på er jo alderen min når barnet er 10 år , 16 år osv samtidig har jeg jo mange venner som har godt voksne foreldre . Endten fordi de er attpåkladder eller at de fikk barn sent .
Jeg har jo hvert så utrolig glad for at foreldrene mine fikk meg meg når de var 18 . Jeg har jo fortsatt litt besteforeldre igjen og husker oldeforeldrene mine på begge sider . Og barna mine har fått masse del i det . Det blir værre med siste for nå har vi hatt et par dødsfall i oldeforeldre rekken . Så sånn sett synes jeg det kan føles litt leit .
Mamma fikk min lillesøster når hun var 43 så det ble siste i reka der, mormor fikk sin siste i en alder av 48 og alder på foreldre har aldri vært en betydning i vår familie i hvert fall men ja, eneste er jo kjipt at bestemødre/fedre er jo i slutten av 60 årene, men de er heldigvis friske i kropp og til sins Vi har to eldre barn, gutt 19, jente 13 også fikk vi han lille i 2023 og nå vil jeg at han skal ha en søsken også. Vil ikke at han skal føle seg helt alene siden de andre er så store