Er det ekkelt å arve babytøy?

Nei jeg synes ikke det er ekkelt med arvede klær, men jeg synes ikke du har noen grunn til å bli fornærmet heller :)
Det er veldig snilt av deg å tilby, men du må kunne tåle et avslag like godt som et ja takk.
Kanskje sier hun at hun synes det er ekkelt å arve for å ikke fornærme deg og "din smak" innen babyklær, eller kanksje hun bare virkelig gleder seg til å shoppe inn nytt. Og kanskje hun virkelig synes det er ekkelt, men da er jo det hennes problem og ikke noe du skal ta inn over deg.

:)
 
Jeg tilbydde ei venninne av meg å arve en hel del baby og barnetøy etter våre barn. Men hun sa nei........ hun sa hun syntes det var ekkelt å bruke brukt tøy fordi det kunne ha vært gulp og avføring fra våre barn på klærne. Men jeg har jo vasket det. Hun vil kun bruke helt nytt tøy på barnet sitt. Syntes det var litt merkelig og utakknemlig. Hva syntes dere? Må jo tenke litt på miljøet også..
Uff, så ufint sagt;-(
 
Lykke til med venninna di om hun syns gulp og avføring er ekkelt, for det kommer det garantert til å bli på de "nye" klærne hun kjøper til babyen sin. Betyr det at hun kommer til å kaste de og ikke vaske? Tviler at avføring og gulpen til hennes baby er så annerledes enn andres. Er som du sier, de blir jo vaska, pluss at klærne blir såvidt brukt før babyen vokser ut av de.
Veldig synd at venninna di takker nei, vi har arvet masse og er veldig takknemlig for det!
Synd for henne. Fint for noen andre. Har andre venninner som er litt mer takknemlige heødigvia
 
Nei jeg synes ikke det er ekkelt med arvede klær, men jeg synes ikke du har noen grunn til å bli fornærmet heller :)
Det er veldig snilt av deg å tilby, men du må kunne tåle et avslag like godt som et ja takk.
Kanskje sier hun at hun synes det er ekkelt å arve for å ikke fornærme deg og "din smak" innen babyklær, eller kanksje hun bare virkelig gleder seg til å shoppe inn nytt. Og kanskje hun virkelig synes det er ekkelt, men da er jo det hennes problem og ikke noe du skal ta inn over deg.

:)

Synes strengt tatt det er verre å si at "klærne etter din baby er ekle" enn at man virkelig gleder seg til å kjøpe selv, jeg da :p
 
Arving er gull! Elsker å arve klær til barna, enten de er babyer eller eldre. Kjøper mest brukt også.
Trist at venninna di har det synet hun har, men la det være hennes problem og tap.. :)
 
Synes strengt tatt det er verre å si at "klærne etter din baby er ekle" enn at man virkelig gleder seg til å kjøpe selv, jeg da :p

Relativt stor forskjell, vil jeg si. :p
 
Nei jeg synes ikke det er ekkelt med arvede klær, men jeg synes ikke du har noen grunn til å bli fornærmet heller :)
Det er veldig snilt av deg å tilby, men du må kunne tåle et avslag like godt som et ja takk.
Kanskje sier hun at hun synes det er ekkelt å arve for å ikke fornærme deg og "din smak" innen babyklær, eller kanksje hun bare virkelig gleder seg til å shoppe inn nytt. Og kanskje hun virkelig synes det er ekkelt, men da er jo det hennes problem og ikke noe du skal ta inn over deg.

:)
Når hun kaster klær ettrr storesøsken for å kjøpe nytt så handler det tydeligvis ikke om smaken da
 
Kan ikke se noe annet enn at det er praktisk, så lenge det er rent og pent. Kan jo være man har ulik smak, men da kan man jo bare si det :happy:
 
Syns ikke det er ekkelt, men syns det må være lov å takke nei. Da kan man gi de klærne til noen som virkelig trenger det og vil sette stor pris på klærne. :) Å si ting på den måten som venninnen din gjorde er vel det eneste ekle med saken her spør du meg.

Personlig vil jeg helst kjøpe nytt, og lar arveklær gå fra søsken til søsken. Kommer til å gi bort babyklær, men ikke til venninner. Gir til vanskeligstilte familier.
 
Nei ekkelt er det ikke. vi har arvet massa og gitt vekk massA efter
Min datter
 
Nei ikke hvis d er like fint og tatt vare på
 
Ekkelt? Haha, sorry, men så barnslig. :p

Elsker å arve klær. :)
 
Back
Topp