Er det ekkelt å arve babytøy?

P

Persienna

Guest
Jeg tilbydde ei venninne av meg å arve en hel del baby og barnetøy etter våre barn. Men hun sa nei........ hun sa hun syntes det var ekkelt å bruke brukt tøy fordi det kunne ha vært gulp og avføring fra våre barn på klærne. Men jeg har jo vasket det. Hun vil kun bruke helt nytt tøy på barnet sitt. Syntes det var litt merkelig og utakknemlig. Hva syntes dere? Må jo tenke litt på miljøet også..
 
Vi har arvet, arvet videre, lånt bort og fått igjen. Null stess. Det er vasket, og vi vaske før vi tar i bruk (Hviler ofte en stund, samt at vi vaske parfymefritt)

Jeg har jo til og med kjøpt brukte tøybleier jeg da. (kokvasker dem bare først)
 
Syns folk får gjøre hva de vil, men ekkelt syns jeg var å dra den litt vel langt.
Vi arvet gjerne
 
Litt drøyt å kalle det ekkelt. Men alle har jo forskjellige meninger.
Vi har ikke arvet noe, men kjøpt litt brukt og mest nytt :)
 
Den var drøy.. Om klærne er ødelagte av avføring eller gulp, kaster man dem. Resten ser jo gjerne ubrukt ut.. De rekker jo ikke bli slitte engang..
Ekkelt du liksom....
 
Synes ikke det er ekkelt. Men klær som er flekkete bruker jeg ikke, synes ikke det er noe hyggelig. Har en del arvetøy, og lillesøster arver jo masse av storesøs. :)
 
Vi har arvet masse. Alt blir jo vaska godt
 
Nei absolutt ikke ekkelt syns jeg da og ser ikke problemet med å arve klær så lenge det er fri for flekker og hull:) Arving er supert;)
 
Her har jeg kjøpt masse brukt, har ingen å arve fra. Ser ikke noe ekkelt med det, man vasker jo klærne. Eneste ekle var at ene gangen jeg kjøpte brukt så stinka det røyk av klærne. Gikk bort med eddik og god lufting.
 
Her har jeg kjøpt masse brukt, har ingen å arve fra. Ser ikke noe ekkelt med det, man vasker jo klærne. Eneste ekle var at ene gangen jeg kjøpte brukt så stinka det røyk av klærne. Gikk bort med eddik og god lufting.

Røyk på babyklær synes jeg blir så feil :(
 
Jeg har null problem med å arve klær til baby/barn. Skal jo vaskes uansett.
Kjøpte det meste brukt til eldstemann.
 
Sært. Det er da ikke ekkelt å arve klær.
Arving er flott det ❤ mye billigere er det og ;)
Men vi har alle våre meninger og grenser :)
 
Ikke ekkelt å arve klær
Å hvertfall ikke av kjent folk.

Du gir ikke bort klær med basjeflekker som ikke går av osv!
 
Back
Topp