Er det ekkelt å arve babytøy?

Ekkelt??

Eg må helt ærlig si at eg har ingen forståelse for at noen skal synes det er ekkelt med det... Hos oss er det helt normalt og eg foretrekker og få eller kjøpe brukte klær selv :)
 
What? Ekkelt?!?!?! Javel? Meget spesielt! Er jo helt gull å arve da :) hadde vært kjempe takknemlig jeg og sagt JA tuuusen takk hadde det vært meg du hadde tilbudt klær til babyen min ❤️
 
Nei, ikke i det hele tatt. Ikke noe ekkelt med å bruke klær som fettere og kusiner har brukt.
 
Må si jeg syns det er litt overdrevet at noen syns det er ekkelt! Hver sin smak, men ekkelt er det ikke.

Vi kjøper mye brukt. Og selger videre. Syns det funker supert
 
Neimen kor i alle dager.. Hmmm.. Har både kjøpt brukt og arvet mye.. Syns det er både fornuftig og riktig.. Ihvertfall når man vet hvor mye klær som ikke blir brukt. Og at brukte klær ofte knapt har blitt brukt mye
 
Ekkelt nei :p akkurat truser trenger man ikke å arve, men greie klær gjør da ingenting :)
 
Jeg har kjøpt nesten utelukkende brukt, jeg gidder ikke å bruke penger på klær som, er for små etter et par mnd. Fikk to svartsekker med klær fra en av de ansatte i bhg, jeg var overlykkelig.
 
Ekkelt? Tåpelig! Er jo gull verdt å arve og kjøpe brukt! Kjempepraktisk og flott for miljøet :)
 
Ser virkelig ikke hvorfor det skal være ekkelt å arve tøy ;) Nesten alt tøyet vi har til frøkna vår er fra kusina hennes. Søstera mi ga meg kun tøy som er flekkfrie, og jeg har vasket det for å være sikker på at det er rent.
Har også arvet tøy fra både mannen min, jeg og svigers var babyer, og det er en herlig nostalgisk følelse at frøkna vår kan bruke dette :)
 
Vi har både arvet og kjøpt brukt, selv om det meste er kjøpt nytt. Jeg kjøper ikke klær med flekker på, ihvertfall ikke etter avføring. Klart klærne er vasket, men jeg vil ikke ha klær med flekker på. Selger ikke videre klær med flekker heller. Vi har aldri opplevd at avføring har satt flekker på klærne til frøkna, men mat setter ofte flekker. Skal jeg selge det videre, sjekker jeg at det ikke er lett synlig og opplyser bestandig om det.

Syns absolutt ikke brukte klær er ekle, men for noen er det kanskje det. Betyr ikke at man er utakknemlig av den grunn
 
Ikke ekkelt, men jeg er også en sånn en som liker å kjøpe nytt. Men, om vår nummer to en gang blir jente får ho arve det som er fint etter største.
 
Back
Topp