Er babyen i magen en overraskelse?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Var planlagt skulle egentlig vente med og prøve til september men så klarte vi ikke å vente og tenkte det tar sikkert litt tid før det klaffer tokk 3 mnd sist men denne satt på første forsøk :)
 
Planlagt. Satt i pp4 :)
 
Absolutt en overraskelse! :)
Vi skulle egentlig ha i januar(ikke planlagt), men hadde en MA og utskrapning 29.juni. Planen var da å ikke prøve å få fler og skulle sette inn spiral etter 4-6 uker. Så langt kom vi ikke for en ny huleboer tok plass ganske fort :)
Vi ble ganske sjokka begge 2! Er redd for nok en MA så gruer meg til tidlig ul :\
 
Jeg sluttet på Yasmin (etter 12 år) i april, rakk bare å ha to "ordentlige" menstruasjoner før den uteble. <3 Overrasket over at det gikk så fort, men det var ikke mamma, hun mente at det lå til kvinnene i familien :D
 
Absolutt ein overraskelse og eit stort sjokk. Da dette blir nr.4 som da har blitt unnfanget på cerazetta som eg har vert veldig nøye med å ta til rett tidspunkt...:nailbiting::)
 
Enormt sjokk! Vi var ikke helt klare for å prøve enda. Men jeg sluttet på p pillen i midten av juni pga migrene. Vi prøvde å være forsiktige, og jeg rakk ikke en gang å få mensen etter jeg sluttet på pillen. Men det var noen der som absolutt skulle til verden :) og det er vi glade for nå, selv om samboers første reaksjon var: "der var livet over"! :laughing021
 
Absolutt en overraskelse! Samtidig som den har vært svært planlagt :happy: har forsøkt i 2,5 år å bli gravid, har blitt utredet i 1,5 og var klar for oppstart med IVF nå. Har vært så sint å irritert fordi jeg har gått å venta på mensen nå slik at vi fikk starte, samtidig som jeg har vært så dårlig. Tenkte bare: "faen, så kroppen er ute å kjøre igjen med syklusen!". Den siste uken har jeg trodd den kom hver dag,fordi jeg hadde ømme pupper. Men så har de plutselig vokst å fått tydelige blodårer. Tok test i gårkveld, trenger vel ikke si noe annet enn at den var super positiv :gen014 har regnet meg frem til å være 6 uker på vei, håper bare spiren sitter altså! Er enda i sjokk, siden jeg fikk beskjed i mai at jeg mest sannsynlig ikke kunne bli gravid grunnet sammenvoksninger etter ett katastrofesnitt for fire år siden.
Wow! Gratulerer så mye!!
 
Enormt sjokk! Vi var ikke helt klare for å prøve enda. Men jeg sluttet på p pillen i midten av juni pga migrene. Vi prøvde å være forsiktige, og jeg rakk ikke en gang å få mensen etter jeg sluttet på pillen. Men det var noen der som absolutt skulle til verden :) og det er vi glade for nå, selv om samboers første reaksjon var: "der var livet over"! :laughing021
Haha, morsom førstereaksjon! :)
 
Absolutt en overraskelse! :)
Vi skulle egentlig ha i januar(ikke planlagt), men hadde en MA og utskrapning 29.juni. Planen var da å ikke prøve å få fler og skulle sette inn spiral etter 4-6 uker. Så langt kom vi ikke for en ny huleboer tok plass ganske fort :)
Vi ble ganske sjokka begge 2! Er redd for nok en MA så gruer meg til tidlig ul :\
Man blir ganske skremt etter MA, men sannsynligheten for at det skjer igjen er jo veldig liten. Krysser fingrene!
 
Wow! Gratulerer så mye!!
Takk! :) tror jeg har vent meg til det nå, er veldig merkelig og jeg er kjempe glad. Gøy å fortelle de nærmeste når de spørr når vi skal gjennom prøverørsbehandling! :)
 
Tok ut spiral i juni, ble gravid på 2 eggløsning. Har også blitt det på mine to første barn:)
 
Back
Topp