Er babyen i magen en overraskelse?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Nøye planlagt her siden jeg sluttet med medisinene som kan gi fosterskade for 1 måned siden :) veldig glad for at det gikk så fort!!
 
Nøye planlagt, men likevel en overraskelse at det klaffet i pp1! :D
 
Planlagt, men veldig overraskende at det gikk på første forsøk! Veldig takknemlig :happy::happy:
 
Så absolutt planlagt. Sluttet på pillen juli i fjor sommer. Hadde en sa i april, så håper virkelig denne spiren klamrer seg fast ❤
 
Godt planlagt og høyt ønsket <3

Sluttet på pillen i mars og har brukt gummi frem til bryllupet vårt i juli.

spiren satt visst på første runde, altså PP1 :) føler så heldige <3
 
Tok ut spiral i april, men har ikkje prøvd aktivt. Spire satt første periode me prøvde
 
Planlagt og etterlengtet❤️
Endelig satt spira etter 11 mnd prøving. Klar for å søke hjelp i august, hadde vi gitt litt opp. Drømte ei natt at jeg testa positivt på bursdagen min, så derfor måtte jeg bare ta en test den morgenen, selv om det bare var 9 dager siden eggløsning, og jammen lyste det to streker mot meg❤️Tidenes bursdagsgave❤️❤️
 
På en måte. Vi hadde tenkt på en til. Tok ut spiralen å der satt spiren før vi fikk tenkt oss om så vi ble litt overraska. Hadde egentlig tenkt å gå på noe piller eller bruke kondom til neste vår men nå blir d baby til våren istedet!
 
Vi prøvde i 8 mnd før denne lille fant plassen sin i magen :Heartbigred
 
Vi slutta på prevensjon for 5 år siden, men pga lite lyst fra min side (pga antidepressiva ) har det aldri satt seg en spire i magen min før nå. Slutta på antidepressiva i mars og i juni/juli bestemte vi oss for å prøve ved neste eggløsning. Og full klaff ble det:smiley-bounce016
Vi ble veldig overasket ....Jeg har lenge gått å lurt på om vi kanskje måtte adoptere siden vi ikke har blitt gravide....men man må vist bare ha sex i di rette periodene:smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
 
Denne var et SJOKK! skulle prøve fra september, men var visst allerede gravid :eek:
 
Vi hadde bestemmt oss å begynne med prøving fra august da jeg fólk fast ansattelse. Det var jo forventet å det skulle ta í hvertfall 3-6 mnd.

Jeg hadde sett for meg høstkos med mye rød vin og hjemmlige ønsket oktober barn - for vi er 3 av 4 som har bursdag i okt.

Så denne var en del sjokk, spesielt for det passer dålig med barnehage hovetopptak
 
Sluttet på pillen i desember... Hadde to SA rett etter hverandre i april og mai. Bestemte oss for å ta en pause for å få skikkelig syklus igjen, og ikke minst nyte sommeren! Etter det satt det! Så her var det planlagt! Men litt vanskelig å fordøye at det var så vanskelig denne gangen, når vi ble gravid på første forsøk med førstemann!
 
Sluttet på p pilla for 4 år siden også tok det tid før syklusene stabiliserte seg. Prøvde aktivt i 2 år, og trodde vi ikke klarte det på egenhånd. Så ble jeg plutselig gravid i januar, men endte i SA i mars. Ble gravid igjen 4 måneder senere, så nå krysser jeg alt som er for at spiren holder seg fast:Heartred
 
Bestemte oss for å begynne å prøve i mai/juni i år. Allerede i juli var d positiv test
 
Back
Topp