Det var veldig planlagt
Vi sluttet på prevensjon for 2 år siden, og har prøvd veldig hardt med eggløsningstester siden oktober i fjor. Har mistet 3 ganger på veien, og skulle egentlig i gang med prøverør neste syklus på grunn av dårlig eggmodning. Så på en måte var det en overraskelse at det traff akkurat denne månenden, men spiren er på alle måter veldig etterlengtet 

vi gleder oss veldig til runde 2 nå, etter å ha kommet over sjokket 

har forsøkt i 2,5 år å bli gravid, har blitt utredet i 1,5 og var klar for oppstart med IVF nå. Har vært så sint å irritert fordi jeg har gått å venta på mensen nå slik at vi fikk starte, samtidig som jeg har vært så dårlig. Tenkte bare: "faen, så kroppen er ute å kjøre igjen med syklusen!". Den siste uken har jeg trodd den kom hver dag,fordi jeg hadde ømme pupper. Men så har de plutselig vokst å fått tydelige blodårer. Tok test i gårkveld, trenger vel ikke si noe annet enn at den var super positiv
har regnet meg frem til å være 6 uker på vei, håper bare spiren sitter altså! Er enda i sjokk, siden jeg fikk beskjed i mai at jeg mest sannsynlig ikke kunne bli gravid grunnet sammenvoksninger etter ett katastrofesnitt for fire år siden.