Ensomt her inne

Nesten usynlig strek på testen i dag, og dalende temperatur.. ser ut til at det ikke går bra denne gangen heller:(
Huff :( ❤️ Hvordan går det med deg? Fått testet noe mer? Jeg fikk også svakere tester på morgenurin i førsten. Prøvd å ta test på kvelden?
Håper det går bra og at spiren klamrer seg fast!
 
Huff :( ❤️ Hvordan går det med deg? Fått testet noe mer? Jeg fikk også svakere tester på morgenurin i førsten. Prøvd å ta test på kvelden?
Håper det går bra og at spiren klamrer seg fast!
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativ :( så går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke :(
 
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativ :( så går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke :(

Åååh :( Så trist å lese :( Håper i det lengste allikevel!
 
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativ :( så går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke :(

Dette var skikkelig trist å lese :( Jeg håper fortsatt. Du fortjener å være med i juligruppa <3
 
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativ :( så går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke :(
Ååå nei :(
Stooor trøsteklem fra meg ❤️
 
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativ :( så går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke :(
Så trist å lese :( trøsteklem:Heartred
 
Hvilke symptomer fikk du? Går og kjenner på en del ting jeg også, litt murringer og så er jeg ekstremt trøtt! Men tenker at det sikkert kan være at jeg «leter» etter symptomer, det hadde passet så veldig bra om ting hadde klaffet nå:happy:
Tester om noen dager, så får vi se om det er noe på gang hos meg:happy:
Symtomene jegfikk var egentlig at jeg fikk sånn rar smak i munnen og at jeg måtte spise litt for at det skulle bli bedre. Enten så brygget jeg på noe, ellers så kunne jegvøre gravid. Tok en test for å være sikker, tok den på fredag ettermiddag, tenkte at er ikke sikkert den vil gi noe utslag så tidlig, men detgjorde den gitt
 
Stor overraskelse med positiv test 11 dpo (i går). Enda sterkere i dag, 12 dpo. Foreløpig er utregnet termin 6. Juli, på min egen bursdag veldig lite planlagt, men veldig velkomment 7BFFB728-8426-4E65-A6E8-09FA5D39EA57.jpeg
 
Da kan det se ut som om jeg også hører til her! Har en sønn på 2 år og 8 mnd fra før og benyttet aldri forumet da jeg var gravid sist! Er nå gravid med nr.2 og har foreløpig termin 4. Juli! (Mistet forrige måned, så vet ikke hvordan legen vil regne ut termin enda!)
 
Da kan det se ut som om jeg også hører til her! Har en sønn på 2 år og 8 mnd fra før og benyttet aldri forumet da jeg var gravid sist! Er nå gravid med nr.2 og har foreløpig termin 4. Juli! (Mistet forrige måned, så vet ikke hvordan legen vil regne ut termin enda!)

Velkommen til oss og gratulere:Heartpink har en søn på 2 år og 9 mnd selv.
 
Jeg er også medlem av zombieland for tiden. At det går an å være så trøtt. Var ikke så trøtt forrige gang.
 
Back
Topp