Ensomt her inne

Lister meg forsiktig inn her med dere, positive strimmeltester i 3 dager og positiv digital 2-3 uker i dag. :Heartred Håper bare inderlig det går bra denne gangen, hatt et tøft år med to MA, en i april og en i juni... :smiley-angelic001 Termin 4. Juli i følge Babyverdens terminkalkulator.
Ååå <3 Da SKAL det gå bra denne gang. Gratulerer med positive tester :)
 
Veldig tidlig, i midten av 5 uke ca. Fikk sterke tester og digital 2-3 uker og trodde det kom til å gå bra. Tok det veldig mye tyngre enn ventet, så håååper den holder denne gang :Heartred

Hadde vært så perfekt å fortelle familie og venner om graviditeten i jula, temmelig perfekt timet med 12-13 uke :rolleyes:
Jeg anbefaler på det sterkeste å fortelle noen om det, da når man mister, så har man noen å snakke med ang følelsene rundt det også. Hjalp Meg veldig forrige gang. Mistet i mai, så håper at denne spiren vil holde seg inne nå.
 
Jeg anbefaler på det sterkeste å fortelle noen om det, da når man mister, så har man noen å snakke med ang følelsene rundt det også. Hjalp Meg veldig forrige gang. Mistet i mai, så håper at denne spiren vil holde seg inne nå.
Takk for rådet, nærmeste familie og selvsagt kjæresten visste om det da jeg mistet. Vi kommer til å fortelle det til et par stykker tidlig denne gangen også, men venter til 12 uker på å fortelle det til "alle" :)
 
Nesten usynlig strek på testen i dag, og dalende temperatur.. ser ut til at det ikke går bra denne gangen heller:(
 
Håper på å bli med i denne termingruppen, er nå 8 dpo, må vel vente til 10 dpo før jeg starter testingen...:nailbiting:
 
Håper på å bli med i denne termingruppen, er nå 8 dpo, må vel vente til 10 dpo før jeg starter testingen...:nailbiting:
Jeg testet positiv test på fredag, da var jeg 9dpo, de tidlige testene kan du ta inntil 6dager før forventet mens. Jeg testet positiv på ettermiddagen i tillegg
 
Jeg testet positiv test på fredag, da var jeg 9dpo, de tidlige testene kan du ta inntil 6dager før forventet mens. Jeg testet positiv på ettermiddagen i tillegg
Oi, på ettermiddagen såpass tidlig? Så gøy å få svaret så raskt:) Jeg var dessverre litt sein med å bestille tester, regner med de kommer i løpet av morgendagen en gang. Så da kan jeg jo evt ta en test i morgen ettermiddag. Trodde faktisk ikke jeg skulle bli så utålmodig denne gang, dette blir mitt tredje barn hvis alt går som planlagt:happy:
 
Oi, på ettermiddagen såpass tidlig? Så gøy å få svaret så raskt:) Jeg var dessverre litt sein med å bestille tester, regner med de kommer i løpet av morgendagen en gang. Så da kan jeg jo evt ta en test i morgen ettermiddag. Trodde faktisk ikke jeg skulle bli så utålmodig denne gang, dette blir mitt tredje barn hvis alt går som planlagt:happy:
Ja syntes det var overraskende å få svar med så sterk test så tidlig ig på ettermiddagen, men jeg klarte ikke å vente med tanke på symtomene min. Blir spennende å se resultatet ditt når du har fått testene:happy:
 
Ja syntes det var overraskende å få svar med så sterk test så tidlig ig på ettermiddagen, men jeg klarte ikke å vente med tanke på symtomene min. Blir spennende å se resultatet ditt når du har fått testene:happy:
Hvilke symptomer fikk du? Går og kjenner på en del ting jeg også, litt murringer og så er jeg ekstremt trøtt! Men tenker at det sikkert kan være at jeg «leter» etter symptomer, det hadde passet så veldig bra om ting hadde klaffet nå:happy:
Tester om noen dager, så får vi se om det er noe på gang hos meg:happy:
 
Back
Topp